کد خبر: 978589
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
شهردار منطقه هشت خبر داد:
شهردار منطقه هشت تبریز از تشکیل کمیته سرمایه گذاری شهرداری منطقه هشت تبریز جهت جذب مشارکت‌ها و سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه‌های گردشگری، تجاری، تفریحی و رفاهی خبر داد.
دکتر مدبر در  اولین جلسه کمیته سرمایه گذاری منطقه هشت که  با حضور اعضاء ستاد تشکیل یافته بود مهندس  محمد اسدی را به عنوان دبیر کمیته معرفی و خواستار  ارائه طرح‌های پیشنهادی با همکاری  استارت آپ‌ها  جهت اجرایی نمودن پروژه‌های خلاقانه در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز شدند.
 
شهردار منطقه هشت در این جلسه با اشاره به ضرورت افزایش در آمد‌های پایدار شهرداری و همچنین توسعه و ایجاد مکان‌های رفاهی، تجاری، گردشگری و تفریحی در بافت تاریخی فرهنگی تبریز گفت:شهرداری منطقه هشت تمام تلاش خود را در راستای جذب مشارکت‌های مردمی جهت توسعه و عمرانی بافت مرکزی شهر بکار خواهد گرفت چرا که استفاده از سرمایه گذار و فعالان سرمایه گذاری می‌بایست در دستور کار قرار گیرد و این مورد با جدیت پیگیری شود.
دکتر مدبر اظهار داشت: در این راستا لازم است کلیه همکاران در کلیه بخش‌ها در جهت جذب حداکثری سرمایه گذاران و یا ایجاد طرح‌های سرمایه گذاری تلاش خود را انجام دهند و به همین دلیل و به منظور ارتباط بیشتر با سرمایه گذاران، دفتر ستاد سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی در منطقه هشت راه اندازی میشود.
مدبر ادامه داد: جلسات مرتبط با موضوع سرمایه گذاری بصورت منظم برگزار خواهد شد و از آنجایی که واگذاری زمین، صدور پروانه ساختمانی و همچنین هزینه ساخت از مولفه‌های اصلی سرمایه گذاری است تلاش خواهیم نمود و اراضی دارای پتانسیل بالقوه در جهت سرمایه گذاری شناسایی گردد و با تنظیم تفاهم نامه به سرمایه گذار معرفی گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر