کد خبر: 978541
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: در جریان‌های اخیر همانند همه روزها شاهد مواضع هوشمندانه رهبری در مقابل توطئه‌های دشمنان دیدیم که چگونه اهداف آنها را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن کاملی‌فر  در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی، سیاسی جمعه و در جمع باشکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام خمینی (ره) اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و مدرسه عشق شاهدانی است که پیروانش برگلدسته‌های آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

وی با درود بر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدایی که در اغتشاشات اخیر به درجه شهادت نائل شدند، گفت: هفته بسیج را به عموم مردم مومن، متدین، انقلابی و بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: بسیج یادگار حضرت امام رحمت‌الله و میراث ارزشمند ایشان است و محصول فکر و اندیشه بلند و دوراندیشی و آینده‌گری امام راحل است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور فرمان راهبردی امام (راحل) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است زیرا هر چقدر از عمر آن می‌گذرد، اهمیت این فرمان بیشتر و آشکارتر بر ایران و کشورهای دنیا نمایان می‌شود.

کاملی‌فر تاکید کرد: امام رحمت‌الله و رهبر معظم انقلاب به زیبایی بسیج را توصیف کرده‌اند به طوریکه تمام موضع، پیام و اقداماتشان توام با صفا و اخلاص بود ولی بارها امام راحل گفته‌اند که من به اخلاص بسیج غبطه می‌خورم.

وی متذکر شد: بزرگترین مدال افتخار بسیج این است که امام رحمت‌الله خود را یک بسیجی می‌دانست.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: الان بسیج مظهر مشارکت مردمی، حمایت‌‌های مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است و اولین قدم این بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی همین انقلاب اسلامی است.

کاملی‌فر توضیح داد: انقلاب اسلامی محصول بسیج عظیم مردمی بود که برای نابودی رژیم منحوس پهلوی گام برداشت و یک حکومت دینی و اسلامی پابرجا شد.


بسیج مظهر دشمن‌ستیزی و استکبارستیزی است

وی تصریح کرد: بسیج مظهر دشمن‌ستیزی و استکبارستیزی است زیرا طنین‌انداز شدن ندای بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی منجر به کور شدن چشم پُرطمع دشمنان شده است.

مسوول دفتر حوزه نمایندگی عقیدتی و سیاسی سپاه عاشورا بیان کرد: الحمدالله میراث گرانبها و بی‌نظیر امام رحمت‌الله همچون رودخانه خروشان به حرکت در آورده شده و مردم ستمدیده دنیا را علیه حکومت‌های سلطه به حرکت سوق داده است زیرا حرکات در یمن، لبنان، سوریه‌، فلسطین، عراق نشات گرفته از تفکر و اندیشه بسیج است.

وی افزود: ایران اسلامی الگوبخش گروه‌های جهادی دنیاست و الحمدالله آثار شکل‌گیری بسیج در منطقه روشن می‌باشد زیرا بسیج قدرتمند به نام مقاومت برای دفاع از مردم ستمدیده و مقابله با استکبار شکل گرفته و توطئه‌ قدرت‌های سلطه را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

کاملی‌فر با اشاره بر اینکه ایجاد آمادگی در دل‌های انسان‌های مخلص ایران اسلامی و همه مسلمین جزو اهداف بسیج است، اذعان داشت: در ۴۰ سال گذشته در سایه تفکر بسیج از همه تهدیدهای خطرناک دشمن نه تنها عبور کرده بلکه آنها را به فرصت تبدیل کردیم و برای ارتقای کشور استفاده کردیم.

وی خاطرنشان ساخت: اوج حرکات بسیجی در دفاع مقدس منجر شد تا آن تهدیدهای خطرناک به فرصت راهبردی تبدیل شود و آن دشمنی که سودای سه روزه فتح تهران را در سر داشت، زمین‌گیر شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه بسیج در مقابل دشمن یک سد محکم بوده و در برابر ملت همیشه خادم و نوکر بوده است، افزود: در این 40 سال انقلاب هر جا که به جانفشانی نیاز باشد، بسیج خود را موظف به حضور دانسته است که نمونه آن را می‌توان در انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از وطن، دفاع از حرمین، جهاد سازندگی، اقتصادی و غیره دید.

وی یادآور شد: ارتش، سپاه، نیروهای امنیتی، انتظامی نقش بی‌بدیل داشتند ولی بسیج نیز نقش پررنگی دارد.

کاملی‌فر با بیان اینکه جایگاه بسیج یک جایگاه ویژه و والاست، تصریح کرد: برای انجام راهبردهای تعیین شده گام دوم، این بسیج است که دارای ظرفیت‌های بزرگی است زیرا الان اقشار مختلف بسیج به صورت بسیج اساتید، پزشکی، زنان، مهندسین، کارمند، بازاریان و غیره سازماندهی شده است که ظرفیت بسیار بالایی به بسیج عطا کرده  و می‌تواند در گام دوم انقلاب موثر واقع شود.

وی متذکر شد: بسیج در این 40 سال کارهای بزرگی کرده و منجر شده تا دوست و دشمن را انگشت به دهان بگذارد.

کاملی‌فر توضیح داد: در جریان‌های اخیر مانند همه روزها شاهد مواضع هوشمندانه رهبری در مقابل توطئه‌های دشمنان دیدیم که چگونه اهداف آنها را خنثی کردند.

وی تاکید کرد: ظرفیت ولایت فقیه و رهبری یکی از نعمات ارزشمندی است که خداوند بر این مردم عطا کرده است و حقیقتاً الان یک رهبر با صلابت، شجاع، دشمن‌شناس، بصیر داریم که دشمن را به مردم نشان داده و نقشه آنها را خنثی می‌کند و تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل می‌کنند.

کاملی‌فر با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت که تحریم‌های اقتصادی منجر به یک بازدارندگی اقتصادی خواهد شد، ادامه داد: اگر نقشه ترسیمی ولی‌امر مسلمین که تولید داخلی و اشتغال است را نقشه راه خود قرار دهیم قطعا این بازدارندگی اقتصادی محقق خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر