کد خبر: 977915
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
باشگاه پیکان اعلام کرد در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سالن ساپکو از حریف میزبانی خواهیم کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم والیبال پیکان در سال‌های اخیر در سالن خانه والیبال تهران از حریفان خود میزبانی می‌کرد، اما بروز برخی مشکلات موجب شد تا مسئولان این باشگاه تصمیم جدیدی بگیرند. به این ترتیب قرار شد که پیکانی‌ها از هفته هفتم در سالن ساپکو واقع در پیکان‌شهر از حریفان خود میزبانی کنند.

مهدی نفر مدیر روابط عمومی باشگاه پیکان با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: تصمیم مدیریت باشگاه این بود که سالن میزبانی‌مان از حریفان تغییر کرده و به پیکان شهر برویم. به این ترتیب ما از هفته هفتم به بعد در سالن ساپکو از حریفان خود میزبانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با اعلام سازمان لیگ مسابقه ما با شهرداری گنبد از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد. در مورد بازی معوقه هفته ششم هم تاکنون خبر خاصی اعلام نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال پیکان هم چندی پیش در این خصوص اعلام گفته بود: «تصمیم مدیریت باشگاه بوده است و فدراسیون هم از سالن بازدید کرده که زمین خوبی است. متاسفانه ما انتظار زیادی داشتیم، اما هیات تهران با باشگاه بزرگ پیکان همکاری نکرد. توقع داشتیم اگر مشکلی هست به هر دلیلی هیات کمک کند که این موضوع رخ نداد.»

به این ترتیب دیدار تیم‌های پیکان و شهرداری گنبد از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ در سالن ساپکو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار