کد خبر: 977817
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
سرمربی تیم ملی دوومیدانی معلولان با ابراز رضایت از عملکرد دوومیدانی کاران در مسابقات جهانی امارات، گفت: اگرچه پیش‌بینی ما کسب ۱۵ سهمیه از ۱۹ ورزشکار اعزامی به امارات بود، اما به خاطر بدشانسی تنها موفق به کسب ۱۲ سهمیه شدیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بهمن رضایی در ارزیابی از عملکرد دوومیدانی کاران در مسابقات جهانی امارات اظهار کرد: هرچند از ۱۹ ورزشکار معلول و نابینا و کم‌بینا اعزامی به جهانی امارات انتظار کسب ۱۵ سهمیه را داشتیم، اما متاسفانه یکی از دوومیدانی کاران در پرتاب وزنه که شانس زیادی برای کسب طلا داشت، قبل از اعزام دچار آسیب دیدگی شد و تورنمنت را از دست داد. همچنین یکی دیگر از دوومیدانی کاران نابینا نیز که امید زیادی برای کسب مدال و سهمیه از او داشتیم کلاس‌بندی پزشکی او مورد تایید قرار نگرفت و در نتیجه ۲ سهمیه و مدال خود را به راحتی از دست دادیم.

وی گفت: با توجه به این که نفرات اول تا چهارم در جهانی امارات سهمیه کسب می‌کردند، سطح مسابقات به حدی بالا بود که ۳۷ رکورد جهانی جابجا شد و کسب سهمیه و مدال به راحتی امکانپذیر نبود.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی با بیان این که تا خرداد سال آینده فرصت داریم تا تعداد سهمیه‌های خود را افزایش دهیم، اضافه کرد: برای افزایش سهمیه‌های خود تورنمنت دیگری اسفندماه در امارات داریم که تلاشمان بر این است تا افرادی که موفق به کسب سهمیه نشدند را راهی این تورنمنت کنیم تا به سهمیه‌های بیشتری در بخش زنان و مردان دست پیدا کنیم. همچنین از کمیته بین‌المللی پارالمپیک درخواست کردیم اردیبهشت سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را زیر نظر IPC برگزار کنیم تا فرصت بیشتری برای کسب سهمیه در رشته دوومیدانی داشته باشیم.

رضایی در پاسخ به این پرسش که انتظار کسب چند سهمیه دوومیدانی برای پارالمپیک توکیو را دارید، گفت: تصور ما کسب ۱۸ تا ۲۰ سهمیه است. البته کسب سهمیه مهم نیست، براساس سیاست کمیته ملی پارالمپیک تنها کسانی شانس اعزام به توکیو را دارند که رکورد خود را بهبود داده و مدال آور باشند. به هر صورت سعی داریم برنامه‌ها و اردو‌های دوومیدانی‌کاران را تا زمان اعزام به توکیو به جد زیر نظر بگیریم تا بهترین ورزشکاران خود را عازم پارالمپیک کنیم.

وی همچنین از اعزام تیم دوومیدانی به تورنمنت سوئیس در خرداد سال آینده خبر داد و اظهار کرد: برای آمادگی بهتر ورزشکاران و مشخص شدن نفرات نهایی دوومیدانی کاران اعزامی به توکیو این تورنمنت توسط کمیته ملی پارالمپیک پیش‌بینی شده تا وضعیت نفرات اعزامی از نظر رکوردی مورد بررسی قرار بگیرد.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی در پایان گفت: هر چند تصورمان کسب ۴ تا ۵ مدال طلا از جهانی امارات بود، اما تکرار ۳ مدال طلای جهانی لندن نیز حائز اهمیت بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار