کد خبر: 977753
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
مأموران کلانتری ۱۴۰‌باغ‌فیض باند سارقان بچه محل را که اقدام به سرقت‌های سریالی از داخل خودرو‌های پژو ۲۰۶ می‌کردند به دام انداختند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چندی قبل مردی به کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض رفت و از سرقت ضبط و پخش خودروی پژو‌۲۰۶ خودش شکایت کرد. وی گفت: خودروام داخل خیابان پارک بود، وقتی به سراغ خودروام آمدم دیدم در سمت راننده کج شده و رادیو ضبط و باند‌های عقب خودروام سرقت شده است. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران کلانتری با شکایت‌های مشابه و سریالی دیگری روبه‌رو شدند که همگی حکایت از این داشت سارقان در خیابان‌های خلوت با کج کردن کلاف در خودرو‌های پژو ۲۰۶ اقدام به سرقت رادیو ضبط و آمپلی‌فایر و اموال صاحب خودرو‌ها می‌کنند. در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می‌شد، مأموران به تحقیقات خود ادامه دادند، اما دریافتند سارقان در مکان‌هایی اقدام به سرقت می‌کنند که هیچ دوربین مداربسته‌ای در آن نزدیکی نصب نیست و بدین ترتیب ردی از خود به جای نمی‌گذارند. پس از این مأموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه چند روز قبل رهگذری به کلانتری مراجعه کرد و فیلمی از صحنه سرقت چند پسر جوان به مأموران نشان داد. مرد رهگذر گفت: در حال عبور از خیابان بودم که دیدم چند پسر جوان از خودروی پژو ۲۰۶ بیرون آمدند و با کج کردن کلاف در خودروی پژو‌۲۰۶ دیگری لوازم داخل آن را سرقت کردند که از آن‌ها فیلم گرفتم. بررسی‌های مأموران نشان داد، متهمان همان سارقان سریالی هستند که از مدتی قبل در خیابان‌های شمال‌غربی تهران به این شیوه دست به سرقت می‌زنند.

رئیس کلانتری باغ‌فیض با اعلام این خبر گفت: با بدست آوردن این اطلاعات مأموران با انجام گشت‌های نامحسوس موفق شدند، سارقان را در حالی که قصد داشتند در یکی از خیابان‌های اطراف از داخل خودرویی سرقت کنند شناسایی کردند و در تعقیب و گریزی دو نفر از سارقان را به دام انداختند. دو متهم پس از دستگیری به سرقت‌های سریالی زیادی با همدستی دو نفراز دوستانشان اعتراف کردند. سرهنگ سیف‌الله نوایی ادامه داد: مأموران کلانتری باغ‌فیض در ادامه با دستگیری همدستان متهمان از مخفیگاه آن‌ها ۷۹‌قلم انواع وسایل سرقتی شامل رادیو پخش، باند و آمپلی‌فایر و گوشی و وسایل دیگر سرقتی کشف و ضبط کردند. متهمان که سابقه کیفری ندارند در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند و گفتند که همگی بچه یک محل هستند و از مدتی قبل تصمیم گرفته‌اند دست به سرقت‌های سریالی بزنند. همچنین سارقان اعتراف کردند بعضی وسایل سرقتی را در دیوار و بعضی وسایل را به مالخری در غرب تهران فروخته‌اند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار