کد خبر: 977620
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
پلیس راهور: شهروندان از تردد غیرضرور خودداری کنند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در بسیاری از مسیر‌ها به دلیل نشستن برف و عدم برف‌روبی، پاشیدن شن و نمک، خودرو‌ها امکان حرکت ندارند و حتی در برخی از معابر، رانندگان خودرو‌های خود را به همان صورت که در وسط راه هستند، رها کرده‌اند.
سرویس جامعه جوان آ‌نلاین: سردار محمدرضا مهماندار صبح امروز درباره وضعیت معابر تهران پس از بارش برف در صبح امروز (۲۵ آبان ۹۸) اظهار کرد: از ساعت ۷ صبح امروز بارش در مناطق شمالی تهران آغاز شد که با توجه به شیب‌دار بودن معابر شمالی تهران، این معابر برای بازگشایی نیاز به برف‌روبی و ریختن شن و نمک دارند که با توجه به عدم انجام دادن این موارد، تردد در معابر شمالی تهران با مشکل مواجه شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در بسیاری از مسیر‌ها به دلیل نشستن برف و عدم برف‌روبی، پاشیدن شن و نمک، خودرو‌ها امکان حرکت ندارند و حتی در برخی از معابر، رانندگان خودرو‌های خود را به همان صورت که در وسط راه هستند، رها کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از مناطق شمالی بار ترافیکی کاملاً متوقف شده و امکان تردد در برخی نقاط مانند ولنجک، دربند، بلوار دانشجو، بلوار رشیدالدین فضل‌الله، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شریعتی از خیابان دزاشیب و در ادامه محور‌های فرعی مثل خیابان فرمانیه و علوی و همچنین خیابان عمار تا سه‌راه یاسر، باهنر، خیابان کامرانیه شمالی، بلوار ارتش، بلوار اندرزگو، میدان دانشگاه آزاد در منطقه پنج، بلوار سیمون بولیوار، بلوار اشرفی اصفهانی، ستاری، بزرگراه‌های بابایی به غرب، امام علی به سمت شمال، چمران، صدر به سمت غرب، مدرس به شمال، چمران، یادگار امام، شهید همت و همچنین شهید باکری از نقاطی هستند که به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی، خودرو‌ها امکان حرکت ندارند.

این مقام پلیس راهور ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در این معابر، از هموطنان خواهش می‌کنم از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

به گفته مهماندار، در بلوار‌های شهید آبشناسان و شهید ستاری تردد خودرو‌ها کاملاً متوقف شده و خودرو‌ها در این معابر، امکان تردد ندارند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار