کد خبر: 977579
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
چند اوباش که پس از قرار درگیری در صفحه اینستاگرام نزاع دستجمعی را در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران رقم زده‌بودند در دام مأموران گرفتار شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چند روز قبل مأموران کلانتری‌۱۴۹ امامزاده حسن با تلفن شهروندی از درگیری چند شرور در خیابان عارف قزوینی و خیابان عبید زاکانی با خبر و راهی محل شدند.

بررسی‌های مأموران در محل حادثه نشان داد شش‌شرور سابقه‌دار که دارای چندین فقره درگیری و مزاحمت در کارنامه‌شان ثبت شده است، دو نفر را مورد ضرب و جرح قرار داده و از محل گریخته‌اند. مأموران در بررسی‌های میدانی دریافتند، افراد شرور با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام از دو مصدوم دعوت به درگیری کرده‌اند. رئیس کلانتری ۱۴۹‌امامزاده حسن با اعلام اینکه مأموران خیلی زود شش‌شرور را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: مأموران در تحقیقات فنی مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و پس از اخذ دستور قضایی در شش‌عملیات جداگانه هر شش‌متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. سرهنگ محمد رضا ملکوتی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحقیقات ابتدایی برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و در ادامه هم با قرار قانونی راهی زندان شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار