کد خبر: 977492
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان‌شرقی گفت: سپاه و بسیج به عنوان اولین گروه وارد منطقه شده‌ایم و آخر از همه خارج خواهیم شد.
سرویس سیاسی جوان ‌آنلاین: سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و فرمانده سپاه عاشورا صبح امروز به منظور نظارت بر روند آواربرداری و امدادرسانی وارد روستای زلزله‌زده ورنکش در آذربایجان‌شرقی شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده ورنکش در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در روستا‌های زلزله‌زده میانه ۲۰ دستگاه مهندسی سنگین سپاه پاسداران در منطقه در حال فعالیت است.

وی افزود: از ۱۰۵ خانه آوابرداری شده در منطقه ۵۰ خانه توسط نیرو‌های سپاه آواربرداری شده است و طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده آواربرداری خانه‌های تخریب شده به اتمام خواهد رسید.

فرمانده کل س‍پاه پاسداران تصریح کرد: با تجربیات از حوادث و بلایای گذشته در کشور ما تا آخر حادثه در کنار مردم می‌ایستیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج به عنوان اولین گروه وارد منطقه شده‌ایم و آخر از همه خارج خواهیم شد.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد روز جمعه هفدهم آبان حوالی شهر ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که در این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست دادند و به ۳ هزار واحد مسکونی تخریب یا آسیب وارد شده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار