کد خبر: 977376
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
پلیس به افزایش ترافیک‌های عصرگاهی واکنش نشان داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت تشدید ترافیک‌های عصرگاهی را استفاده بی‌رویه از خودرو‌های شخصی به دلیل اجرای طرح کاهش و نابسامانی حمل و نقل عمومی به خصوص در مواقع بارندگی اعلام کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، سردار محمدرضا مهماندار توضیح داد: در سه‌سال گذشته شاهد افزایش ۲۵‌درصدی خودرو‌های تهران بوده‌ایم به طوری که این آمار خودرو‌ها در این مدت از ۴ میلیون خودرو به ۵ میلیون و ۱۰۰‌هزار خودرو رسیده است. وی یکی از دلایل عمده سنگین شدن ترافیک را اجرای طرح کاهش آلودگی‌هوا اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح سبب شده مردم به ناچار از معابر حاشیه‌ای طرح برای تردد استفاده کنند که این موضوع سبب ایجاد شدن گره‌های ترافیکی شده‌است که دامنه آن به معابر دیگر هم سرایت می‌کند. سردار مهماندار یکی از دلایل افزایش ترافیک در بزرگراه‌های غرب تهران را برگزاری نمایشگاه بین‌المللی در این منطقه اعلام کرد و گفت: مسیر‌های نمایشگاه گنجایش این حجم بالای مراجعه کننده را ندارد که همواره درباره این موضوع به مدیران هشدار داده‌ایم.

سردار مهماندار گفت: عدم پاسخگویی حمل و نقل عمومی به ویژه در عصر‌ها و مواقع بارانی، یکی دیگر از عواملی است که سبب افزایش ترافیک روز‌های اخیر شده‌است. این عدم پاسخگویی به مسافران سبب شده است تا مردم ترغیب شوند از خودروی شخصی استفاده کنند و این موضوع باعث به وجود آمدن ترافیک می‌شود. کمبود حمل و نقل عمومی در عصر‌ها سبب می‌شود، ازدحام مسافر در تقاطع‌ها و گلوگاه‌های ترافیکی در معابر همچون تقاطع نیایش و ولیعصر، میدان ونک و پل پارک وی زیاد شود که این امر منجر به افزایش ترافیک می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار