کد خبر: 977304
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبرداد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: امسال میزان وام‌های اعطایی به نیازمندان این استان نسبت بهسال گذشته سه برابر افزایش یافت.

محمد محمدی فرد در جمع مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های استان البرز افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش مسکن، این نهاد با افزایش اعتبارات به پنج هزارو ۵۴۱ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

وی بیان داشت : تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان این نهاد به لحاظ تعداد ۳۶۲ درصد و به لحاظ مبلغ ۳۰۲ درصد رشد داشته است.

محمدی فرد بابیان اینکه در هفت‌ماه گذشته یک هزار و ۵۵۷ مددجو در البرز وام دریافت کرده‌اند گفت: امسال ۳۳۶ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌شده است.

وی گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک مهر پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط، و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

وی با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی ، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پس از دریافت مجوز فعالیت از سـوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ خردادماه ۹۵ در عـرصه پولی و مـالی با اهـداف غیرانتفاعی و فعالیت خود را آغاز کرده و برای مصـارفی همچـون اشتغال، مسکن، هزینه‌های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی به نیازمـندان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.استان البرز دارای ۶ شهرستان است که درهریک ازشهرستان‌های آن نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت دارند.۵۳ هزار نفر به صورت دائمی زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزهستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار