کد خبر: 977289
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: حوادث رانندگی جاده‌ای در ۶ ماه اول سال جاری ۲۲ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل کاهش دارد.

به گزارش خبرنگاران جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این استان همچنین در کاهش تصادفات جاده‌ای حوزه برون‌شهری و روستایی رتبه نهم کشوری را بخود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه افزایش امکانات ایمنی در جاده موجب کاهش آمار تصادفات جاده‌ای می‌شود،افزود: یکی از اولویت‌های راهداری نصب تجهیزات الکترونیک برای هوشمندسازی جاده‌های استان است و در این راستا ۱۶۷ کیلومتر از راه‌های ارتباطی به سیستم روشنایی تجهیز شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ۴۰ دستگاه  دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه نوین هنگام حرکت در راه‌های ارتباطی استان اردبیل فعال است و برای راه‌اندازی دوربین‌های هوشمند راه خلخال - فیروزآباد نیز اقدام لازم صورت گرفته است.

رحمتی از جمله برنامه‌ها و اقدامات اجرایی را حل مشکل ترافیک تونل حیران در ایام تعطیل، ممنوعیت تردد وسایط نقلیه سنگین، اجرای ۹۳۵ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌ها ، درخواست مجوز حفر خط لوله فاضلاب شهر اردبیل در حریم جاده اردبیل- نمین و رفع نواقص‌ موجود جاده‌ها ذکر کرد.

وی همچنین به برنامه‌های روز ایمنی و حمل و نقل اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای موتورسواران، عابران پیاده و رانندگان وانت بار در شهرستان‌های مختلف از جمله برنامه‌های هماهنگ شده برای روز ایمنی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر