کد خبر: 977274
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
جانشین فرمانده کل سپاه
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی با جلوداری حضرت امام خمینی(ره) و براساس وعده الهی محقق شد و جهانی شده است.

سردار علی فدوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانه سپاه کردستان که هم‌اکنون در ستاد سپاه استان در حال برگزاری است، اظهار داشت: در روزهای بسیار مبارکی هستیم روزهایی که در دل و زبان‌ همه و در خیلی از مواقع در برنامه‌ها، یاد و ذکر نام محمد مصطفی(ص) برقرار است و عنایتی که خداوند متعال به همه بندگان خود از اولین تا آخرین در این ایام با تولد حبیب خود عنایت کرده است.

وی اذعان داشت: به بهانه میلاد پیامبر مکرم اسلام، شور و شوق در همه جا برقرار کرده است، مسلما روزی که پیامبر به دنیا آمد خداوند آن روز را مبارک قرار داده است اینکه این مبارکی چقدر به ما می‌رسد به خودمان بستگی دارد که چقدر این موضوع را باور داریم.

سردار فدوی در ادامه گفت: هر وقت انسان در کردستان قرار می‌گیرد و یا بحث کردستان می‌شود در ابتدا باید از عزیزان، بزرگان و جوانمردانی یاد کرد که بیش از چهل سال در این خطه بودند، ایستادند، خدمت و جانفشانی کردند و شهید شدند.

وی افزود: با مروری در ذهن می‌بینید خیلی از بزرگان سپاه در این خطه حضور داشته و خیلی از آنها توفیق شهادت پیدا کرده و به ظاهر در میان ما نیستند، شهید بروجردی، شهید کاظمی، شهید خرازی، همت و غیره که در این خطه بودند و به شهادت رسیدند یاد آنها ضروری است و خیر آن به خود ما می‌رسد.

به گفته جانشین فرمانده کل سپاه، انقلاب اسلامی پیروز شد در پی نهضتی که رهبر و جلودار او فرزند پیامبر بود و حضرت امام زمانی در خرداد 42 این نهضت عظیم را شروع کرد که قبل از آن سال‌ها روی خودش کار کرده بود.

وی تصریح کرد:  امام بعد از 45 سال کار در درون خود، وقتی ورود بیرونی پیدا کرد به توفیق خدا انقلاب اسلامی را شکل داد که این نهضت جهانی شد.

سردار فدوی اظهار کرد: مستکبرین متوجه این موضوع بودند، 15 سال نهضت اسلامی را با شدت تمام سرکوب کردند اما بلاخره وعده خدا محقق شد و انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی رسید.

وی گفت: امروز بیش از 40 سال و 8 ماه است که استکبار دشمنی خود را با ایران شروع کرده است چون ابتدا تصور می‌کردند می‌توانند انقلاب را به زانو در بیاورند اما هرچه جلوتر رفتند فهمیدند ریشه‌های انقلاب محکم‌تر از این حرف‌هاست.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دشمنان در گوشه و کنار کشور ماجرا درست کردند که شماها در کردستان این را به خوبی لمس کرده‌اید و چون دیدند با این حرکات راه به جایی نمی‌برنند جنگی 8 ساله را بر ما تحمیل کردند.

وی اظهار کرد: سال 67 چون فهمیدند با صدام موفقیتی برای آنها ندارد خودشان مستقیما جلو آمدند و در سال 67 تمام امکانات را به میدان آوردند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: جنگ 8 ساله هم که به پایان رسید جنگ علیه ما تمام نشد بلکه با ابعاد وسیع‌تر و روز به روز فزاینده‌تر ادامه پیدا کرد.

وی اظهار کرد: آنهایی که عوامل قابل احصا و قابل شمارش نیست تعداد نیروهای نظامی، تعداد هواپیماها، تعداد شناور و غیره است آنها در عددها زیاد هستند اما انقلاب اسلامی رشد کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: نتایج انقلاب اسلامی با نتایج استکبار جهانی قابل مقایسه نیست، ما در سال 57 در کجا قرار داشتیم الان کجا هستیم، استکبار جهانی کجا بود و در حال حاضر کجا قرار دارد که این معادله برای انها قابل فهم نیست.

ادامه دارد...

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر