کد خبر: 977255
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری افرادی که در یکی از خیابان های شهر اصفهان به 2 نفر تیراندزی و آنها را مجروح کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمدرضا خدادوست" اظهار داشت: ساعت 23 و 30 دقیقه روز شنبه مورخه 11 آبانماه امسال ، یک مورد تیراندازی با سلاح گرم به سمت 2 نفر در یکی از خیابان های شهر اصفهان اعلام که گشت انتظامی بلافاصله به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد افرادی به سمت 2 نفر تیراندازی و یکی از آنها را از ناحیه پای راست و دیگری را از ناحیه هر 2 پا مصدوم کرده اند و با یک سواری پژو پارس متواری شده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران اداره عملیات ویژه شهرستان اصفهان بلافاصله وارد عمل شدند و ضاربان را که 4 نفر بودند و به یکی از استان های جنوبی متواری شده بودند شناسایی کردند.

سرهنگ خدادوست اظهار داشت : یک گروه از ماموران مجرب پس از هماهنگی های لازم و کسب نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام و 4 نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان در اظهارات اولیه خود علت وقوع این حادثه را خصومت شخصی با مصدومان این حادثه اعلام کرده اند بیان داشت: شهر اصفهان جولانگاه مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه نیست و پلیس این شهر با هر فردی که بخواهد به نحوی آرامش ، امنیت و احساس امنیت شهروندان را برهم بزند برخورد قاطع و قانونی می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر