کد خبر: 977024
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۸
مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای طرح پاییزه کتاب در سراسر کشور خبر داد. پیشتر اعلام شده بود که این طرح صرفاً در تهران برگزار خواهد شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سیدمحمد طباطبایی گفت: طرح پاییزه کتاب به روال دوره‌های قبل همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: با دستور و مساعدت دکتر صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این طرح علاوه بر تهران در کتابفروشی‌های شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: طرح‌های حمایتی که به صورت فصلی در کتابفروشی‌ها اجرا می‌شود در راستای حمایت از کتابفروشی‌ها به ویژه کتابفروشی‌های کوچک در شهرستان‌ها طراحی و برگزار می‌شود و تاکنون هم رویکرد معاونت امور فرهنگی بر همین اساس بوده است.

طباطبایی گفت: به دلیل شرایط اقتصادی و محدودیت‌های بودجه و نگرانی از تأخیر در انجام تعهدات مالی ابتدا تصمیم گرفته شد که این طرح اجرا نشود که در ادامه با تأکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری‌های معاون محترم فرهنگی وزیر مقرر شد این طرح همزمان با هفته کتاب در سراسر کشور اجرا شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار