کد خبر: 976974
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
رئیس پلیس پایتخت گفت: از مسئولان قضائی درخواست دارم که به موضوع ترافیک وارد شوند و دستگاه‌های کم‌کار را مواخذه کنند.
سرویس جامعه جوان ‌آنلاین: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه دیدار مردمی در مرکز ۱۹۷ ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشنهادات پلیس برای بهبود طرح ترافیک اعلام شده است به عنوان مثال ساعت طرح در نیمه دوم سال باید از ساعت ۱۹ کاهش پیدا کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با جدیت بحث برخورد با خودرو‌های دودزا ادامه دارد، گفت: باید برای کنترل ترافیک هم‌افزایی را باید بیشتر کنیم. توپ در زمین هم انداختن مشکلی از مشکلات مردم حل نمی‌کند. بخشی از ترافیک تهران به حجم خودرو برمی‌گردد، آنچه مربوط به پلیس است این است که به سرعت در سر صحنه‌های تصادفات حضور پیدا کند، تقریبا جایی نمی‌توان یافت که ترافیک سنگین به دلیل عدم حضور پلیس در صحنه‌های تصادف ایجاد شود.

رحیمی افزود: در آخرین جلسه شورای ترافیک که در تهران برگزار شد، مسائل مطرح شد، درباره رسیدگی به وضعیت ترافیک کمتر تحرک و همدلی می‌بینیم، بیشتر در حد جلسات و بحث‌های بیهوده و تکراری است، دستگاه‌های مربوطه باید در کاش ترافیک و آلودگی اقدام کنند، حرف‌های انتزاعی باید به بحث‌های کارشناسی تبدیل شود، دستگاه‌های مسئول باید پاسخ دهند که چه حرکتی برای کاهش آلودگی هوا کردند.

وی گفت: از مسئولان بپرسیم چه اتفاقی را در این چند ساله رقم زدند تا وضعیت ترافیک بهبود پیدا کند، غیر از آنکه منتظر باران و باد هستیم؟ دستگاه‌ها باید ابزار را آماده کنند تا پلیس از آن‌ها بهره‌برداری کند، پلیس درباره این موضوع بودجه‌ای ندارد، ما به عنوان پلیس سعی کردیم در تمام صحنه‌ها حضور پیدا کنیم.

سردار رحیمی گفت: با اشاره به شروع طرح ساماندهی موتور سیکلت در تهران از دستگاه‌های ذیربط چه کمکی به پلیس کردند، ما به عنوان کسی که باید ترافیک تهران را مدیریت کنیم آمادگی درایم، اما مسئولان ذیربط چه کردند، گفتند محدوده طرح ترافیک را تغییر دهیم، انجام دادیم، می‌گوییم اکنون ترافیک عصرگاهی مشکلاتی برای اعصاب و روان مردم ایجاد کرده است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: دیشب وضعیت ناهنجاری در اطراف نمایشگاه بین‌المللی و اطراف آن دیدم، ترافیک وحشتناکی آنجا بود و خود من در ترافیک ماندم، آثار این ترافیک در کل شهر تهران بود، چند بار به مسئولان نمایشگاه بگوییم که زمان نمایشگاه‌های پرمخاطب را متفاوت برگزار کنید؟

وی گفت: از مسئولان قضایی درخواست دارم که وارد جریان ترافیک شوند و دستگاه‌های کم‌کار در وضعیت ترافیک را مواخذه کنند.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنچه البته به جایی نرسد فریاد است/اگر دلشان به حال مردم میسوخت طرحهای ترافیکی را نمی گذاشتن موقع خفگی مردم تشدید کنند از اول مهرماه انجام میدادند چون این مسئله آلودگی هوا چیز تازه نیست؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
بارهاوبارهاماشین وموتوردودزادرخیابوندیدم که پلیس فقط نظاره گربوده خلاصه مدشده همه به هم پاس میدن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
تا روزی که با متخلفین قوانین راهنمایی با مهربانی برخورد می شود و این مبالغ غیر بازدارنده جرایم که تازه سلیقه ای هم اعمال می شود (تازه اگر در صحنه باشند!) ما شاهد ناهنجاری های ترافیکی خواهیم بود. بنزینم که قیمت آب معدنی.
راننده اسنپ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
جناب سردار هر شب وضعیت ترافیک تهران ناهنجار میباشد،واقعا اعصاب کسانیکه دارند به عنوان راننده در این تهران کار میکنند به هم میریز...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار