کد خبر: 976972
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
رئیس کل دادگستری استان اردبیل:
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حمایت بی‌نقص و بی‌بهانه از سرمایه‌گذاری‌های توجیه‌دار و اشتغالزا در منطقه باعث بهبود وضعیت اقتصادی در استان اردبیل می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل سیدناصر عتباتی در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری تولید و اشتغال استان در اردبیل اظهار داشت: تمرکز بر رونق اقتصاد درون‌زا ملزم به اجرای یک سری مفاد در زمینه اقتصادی است که در این راستا نیاز همواره و همیشه بهبود وضعیت اقتصادی استان اردبیل حمایت بی‌نقص و بی‌بهانه از سرمایه‌گذاری‌های توجیه‌دار و اشتغالزا در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه در اجرا و عملیاتی کردن مصوبات کمیته حمایت قضایی بیش از پیش لازم است، افزود: حمایت از اقتصاد درون‌زا در وضعیت کنونی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: حمایت از روند سرمایه‌گذاری، روند اشتغال، حمایت از تولید ملی و تولیدکنندگان داخلی در چنین شرایط اقتصادی کشور کمک حال می‌تواند باشد که با وضعیت کنونی تحریم‌ها علیه کشور ما و فشارهای اقتصادی از سوی برخی معارضان چاره‌ای جز جزم عزم و همت همگانی پیش روی دولت و سیستم اقتصادی کشور نیست.

عتباتی با بیان اینکه خوشبختانه هم‌اکنون شاهد تحرک و پویایی لازم در حوزه اقتصادی استان هستیم یادآور شد: هرگز برای رسیدن به آرمانی‌ترین شرایط اقتصادی نباید به همین مقدار اکتفا کرد چرا که هرچه اقتصاد یک منطقه غنی‌تر باشد طبیعتا مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کمتر خواهد بود.

وی با تاکید بر سفر روزهای آینده ریاست جمهوری به استان اردبیل اظهار کرد: باید بنا به این سفر کاری اقتضائات و ملزومات استانی احصا شده و طی این سفر به مقام ریاست جمهوری جهت برطرف‌سازی و رونق هرچه بهتر منطقه ابلاغ گردد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اهمیت مصوبات کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری را باری دیگر یادآورد شد و عنوان کرد: رویکرد دستگاه قضایی استان اردبیل همواره بر این محور بوده که از سرمایه‌گذاری‌های توجیه‌دار و کلان در منطقه حمایت کرده و به بکارگیری نیروهای کاری متخصص موانع و مشکلات پیش روی حوزه‌های مرتبط با حوزه اقتصادی را از میان بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر