کد خبر: 976971
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: صدور موافقت اصولی برای اجرای هفت پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل نادر فلاحی اظهار کرد: این پروژه‌ها در کمیته فنی سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان مورد موافقت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی اشتغال این طرح‌ها ۱۱۴ نفر است، گفت: پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌ها بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال است که در صورت تحقق می تواند باعث تسریع در روند توسعه گردشگری در استان شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه پیش‌بینی اشتغال این طرح‌ها ۱۱۴ نفر است، بیان‌کرد: چند محوطه گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی، هتل و هتل آپارتمان از جمله طرح‌های مورد تصویب در بین این طرح‌ها می‌باشد.

فلاحی با اشاره به اهمیت توجه بخش خصوصی به صنعت گردشگری در استان اردبیل، اضافه کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و سرعین عملیاتی خواهد شد.

استان اردبیل از لحاظ داشتن قابلیت‌های طبیعی ،تاریخی و جاذبه‌های گردشگری موفق به جای گرفتن در جمع پنج استان برتر کشور در این زمینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر