کد خبر: 976952
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
مانور نمایش تجهیزات پیمانکاران تعمیرات شرکت گاز استان البرز به‌منظور شناسایی مسائل و مشکلات و ارائه راهکار از سوی مدیران برای اولین بار در شرکت گاز استان البرز برگزار شد.

در این مانور، پیمانکاران تعمیرات منطقه یک، دو، فردیس، نظرآباد و هشتگرد با تمام تجهیزات و نفرات حضور داشتند و با به نمایش گذاشتن تجهیزات موجود، به بیان مسائل و مشکلات خود با مدیر بهره‌برداری پرداخته و از نزدیک سخن گفتند.

به گفته حسن نوروز نیا، مسئول پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت گاز استان البرز، برگزاری مانورهای مرتبط منجر به انجام اقدامات لازم از سوی پیمانکاران در راستای اجرای هر چه بهتر تعهدات در آن ها خواهد شد.

نوروزنیا خاطرنشان کرد: ازآنجایی‌که پیمانکاران تعمیرات فاقد خودروهای سنگین در پیمان هستند، بر اساس ابلاغیه مقرر شد پس از عقد قرارداد و تامین خودروهای سنگین، مشخصات لازم خودرها را به کارفرما ارائه دهند.

مسئول پدافند غیرعامل مدیریت بحران شرکت گاز استان البرز نیز تصریح کرد: این مانور منجر به تکمیل تجهیزات پیمانکاران تعمیرات شد و علاوه بر آن فضایی ایجاد شد تا مدیران و شاغلین در پیمان مشکلات خود را به سمع و نظر مدیران برسانند.

نوروزنیا تأکید کرد: حاصل این مانور کتابچه‌ای شده که مشخصات کلیه پیمانکاران شاغل در بخش تعمیرات شامل اسامی نفرات در پیمان، تجهیزات و ماشین‌آلات را در برداشته و در اختیار مدیران نواحی گاز استان قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار