کد خبر: 976922
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
فرماندار بناب گفت: جابه جایی 100 تیر برق در این محلات از جمله مطالبات ساکنان این محلات است که امیدواریم شهرداری با همکاری اداره برق نسبت به جابه‌جایی این تیرهای برق اقدام لازم را انجام دهد و 300 میلیون تومان اعتبار نیز برای جابه‌جایی این تیرها در نظر گرفته شده است.

امین رفیعی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری بناب که با حضور مهدی اسحقی‌نژاد معاون ستاد بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و اعضای این ستاد در شهرستان بناب ترتیب یافته بود، با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد بازآفرینی پایدار شهری بناب به‌خاطر اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان اظهار داشت: ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی یک همت و کار دسته جمعی را می‌طلبد و باید تمام دستگاه‌ها برای ساماندهی محلات مورد نطر پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه 17 محله در بناب به‌عنوان محلات هدف در نظر گرفته شده‌اند؛ افزود: اجرای 11 پروژه در جریان سال 98 در این محلات پیش‌بینی شده که بالغ بر 3 میلیارد و 920 میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها اختصاص یافته است.

رفیعی با اعلام اینکه شهرستان بناب در جذب اعتبارات از محل اعتبارات بازآفرینی رتبه نخست بعد از تبریز را به خود اختصاص داده است؛ تصریح کرد: جابه‌جایی یکصد تیر برق در این محلات از جمله مطالبات ساکنان این محلات است که امیدواریم شهرداری با همکاری اداره برق نسبت به جابه‌جایی این تیرهای برق اقدام لازم را انجام دهد و 300 میلیون تومان اعتبار نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به اختصاص 250 تن قیر رایگان به این محلات گفت: 189 تن مابقی قیر نیز امیدواریم به‌زودی برای استفاده در سایر محلات هدف از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان تخصیص یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر