کد خبر: 976646
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۶
سرويس ایران جوان آنلاين: یک‌هزار و ۴۵۲ دانش‌آموز دختر استان مرکزی تا چهارم آذرماه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.
سرهنگ پاسدار «احمد شهرجردی» معاون روابط‌عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اعزام یک‌هزار و ۴۵۲ دانش‌آموز دختر استان مرکزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشورتا چهارم آذرماه گفت: شهرستان اراک با اعزام ۶۱۶ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بیشترین سهم راهیان‌نور دانش‌آموزی استان مرکزی را به خود اختصاص داده است. وی افزود: این دانش‌آموزان از مقطع دوم متوسطه هستند و از ۱۸ آبان ماه جاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند و اولین اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی نیز با اعزام ۸۸ دانش‌آموز از شهرستان زرندیه خواهد بود. معاون روابط‌عمومی استان مرکزی ادامه داد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی دختران این استان تا چهارم آذرماه سال‌جاری ادامه دارد و اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی پسران استان نیز از اسفندماه امسال آغاز می‌شود.
شهرجردی، با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی اختیاری و با رضایت والدین انجام می‌شود، تصریح کرد: این اردوی دانش‌آموزی سه روزه است و یک پیشکسوت دفاع مقدس نیز به عنوان راوی با هر کاروان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شود. وی گفت: زائران راهیان‌نور عمومی به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت، فکه، چزابه، دشت عباس و اروند کنار بازدید می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار