کد خبر: 976283
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان :
مهندس حميدرضا اميرخاني در جمع نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي به تشريح اقدامات انجام شده در خصوص پروژه هاي راه وشهرسازي دو شهرستان نايين و خور وبيابانك پرداخت.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، مدیرکل راه وشهرسازی استان در نشست مجمع نمایندگان استان که با حضور کلیه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و حجت اله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و در محل فرمانداری شهرستان نایین برگزار شد از آماده بودن محور نایین به انارک جهت عبور ترافیک از آن خبر داد.

مهندس حمیدرضا امیرخانی در خصوص پروژه‌های راه وشهرسازی در حوزه شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت: ۳۲ کیلومتر پروژه نایین – انارک آماده بهره برداری است و در اولین فرصت با تنظیم صورتجلسات مربوطه تحویل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و پلیس راه خواهد شد.

وی گفت: نواقص جزئی مورد اشاره این پروژه شامل گاردریل مورد نیاز نصب در محل پل‌ها تا یکماه آینده و با اعتباری معادل ۵ میلیارد ریال از محل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور مرتفع خواهد شد.

مهندس امیرخانی از دیگر پروژه‌های راه وشهرسازی در شهرستان، محور جندق به مصر است که این مقام مسئول در توضیح آن بیان داشت: طول کل محور ۴۶ کیلومتر است که در ۴ قطعه ۱۰ و ۱۲ کیلومتر تعریف شده که ۱۲ کیلومتر در سنوات قبل به بهره برداری رسیده و ۱۲ کیلومتر دیگر در حال احداث است و تا پایان سال تکمیل خواهد شد و باقیمانده ۲۲ کیلومتر در درکوتاهترین زمان ممکن به مناقصه گذاشته خواهد شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان اذعان نمود:پروژه مشجری به چوپانان از طرح کلی باند دوم نایین – انارک خور – طبس نیز از جمله پروژه‌هایی است که مطالعات فاز اول آن انجام و مطالعات فاز دوم جهت تصویب به وزارت متبوع جهت تایید ارسال گردیده که امید است تا ۲۰ روز آینده مجوز برگزاری مناقصه آن اخذ و به مرحله اجرا برسد.

این مقام مسئول در رابطه با آزاد راه نطنز – نایین – اردکان در توضیح گفت: ۱۵۰ کیلومتر این مسیر تا شهرستان نایین در چند نوبت به فراخوان گذاشته شده که متاسفانه سرمایه گذاران بدلیل تبدیل بزرگراه به آزاد راه و محدودیت‌های وارده حاضر به سرمایه گذاری نیستند که در تلاشیم تا با سرمایه گذاری ۳۰ درصد بخش خصوصی و ۷۰ درصد بخش دولتی در دستورکار وزارت راه وشهرسازی قرار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر