کد خبر: 976277
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان :
مهندس منصور یزدی زاده گفت: درازمدت هدف هم ما در گرو حمایت از تولید داخل است و قطعاً شکوفایی اقتصادی کشور نیز از رهگذر تولید محصولات داخلی رقم خواهد خورد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مهندس منصور یزدی زاده به همراه دیگر مسئولین این شرکت، در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات راه سازی و صنایع وابسته" ایران کانمین ۲۰۱۹" نشست‌هایی با تامین کنندگان سنگ آهن جهت دست یابی به راه کار‌های رفع موانع تامین این ماده مورد نیاز صنعت فولاد برگزار نمودند.

در این نشست‌ها که دکتر زارع اشکذری عضو هیات مدیره و قائم مقام بازرگانی مدیرعامل ذوب آهن، مهندس صالحی معاون خرید و جمعی دیگر از مسئولین این شرکت حضور داشتند، مهندس یزدی زاده با تاکید بر حفظ و تامین منافع مشترک و متقابل ذوب آهن اصفهان و تامین کنندگان گفت: منافع شرکت‌های معدنی از جمله سنگ آهن و زغال سنگ و شرکت‌های فولادی در هم تنیده شده و از این رو تعامل بیشتر بین این شرکت‌ها، منافع مشترک آن‌ها را به صورت برد – برد تامین می‌کند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با تاکید بر حفظ کرامت سازمانی شرکای تجاری و تامین کنندگان افزود: منافع استراتژیک و درازمدت هم ما در گرو حمایت از تولید داخل است و قطعاً شکوفایی اقتصادی کشور نیز از رهگذر تولید محصولات داخلی رقم خواهد خورد.

مهندس یزدی زاده با تاکید بر تامین منافع متقابل شرکت‌های معدنی و ذوب آهن اصفهان گفت: خوشبختانه شرکت‌های معدنی که سنگ آهن ذوب آهن اصفهان را تامین می‌کنند، برای افزایش تعامل با این شرکت اراده و اشتیاق لازم را دارند.

وی ابراز امیدواری نمود که برگزاری نشست‌های مستمر بین ذوب آهن اصفهان و شرکت‌های معدنی، منجر به همکاری‌های بلند مدت و افزایش تعامل گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر