کد خبر: 976151
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
معاون معماری و شهرسازی منطقه دو شهرداری کرج خبرداد
معاون معماری و شهرسازی منطقه دو شهرداری کرج از اجرای فاز نخست احیا و نوسازی بافت های فرسوده در محله مصباح کرج با تشکیل کمیته مربوطه خبر داد.

مسعود قاسمی،گفت: خدمت رسانی در مناطقی که ساخت و ساز در آن ها با رعایت اصول شهرسازی صورت گرفته و بافت های فرسوده کمتر است با سرعت و کیفیت بهتری انجام می شود.

وی از اجرای فاز نخست احیا و نوسازی بافت های فرسوده در محله مصباح کرج با تشکیل کمیته مربوطه خبر داد و افزود: براساس همین سیاست، کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در دستورکار معاونت شهرسازی و معماری قرار گرفت.

معاون معماری و شهرسازی منطقه دو شهرداری کرج اذعان کرد: فرآیندهای موازی که زمان پیشرفت کار ارباب رجوع و متقاضیان پروانه ساختمانی را طولانی می کرد احصا و با برگزاری جلسات هفتگی با پرسنل شهرسازی در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان تسهیل شد که این امر رضایت عموم را به دنبال داشت.

قاسمی با اشاره با اصلاحاتی که در جهت تسهیل کار ارباب رجوع و تسریع در امور مربوط به معاونت معماری و شهرسازی منطقه صورت گرفته است، بیان کرد: از فروردین تا مهر ماه سال جاری بیش از 100 درصد درآمد منطقه جذب شده که جذب درآمد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که این نشان از تلاش و همکاری شهروندان دارد.

معاون معماری و شهرسازی منطقه دو شهرداری کرج با بیان اینکه رویکرد شهروندمحوری و ارائه خدمت بهنگام، علاوه بر تسریع در پیگیری امور، رضایتمندی شهروندان را نیز به دنبال دارد، افزود: استفاده از مصالح استاندارد در ارتقای کمی و کیفی ساخت حائز اهمیت بسیاری است و مقررات فنی ساختمان نیز در ساخت و سازهای شهری باید اجرا شود.

وی در پایان بر اجرای کامل اتوماسیون اداری و حذف فیزیکی پرونده ها به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان اشاره کرد و ادامه داد: این مهم علاوه بر ارتقای خدمات رسانی در پاسخگویی به متقاضیان موجب تسهیل و تسریع در امور نیز می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار