کد خبر: 975992
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد؛
فرمانده سپاه استان البرز گفت: حماسه شهید فهمیده یک شگفتی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که نباید به فراموشی سپرده شود، پاکی، شجاعت، استقلال‌طلبی، ایثار و ازخودگذشتگی ازجمله ویژگی‌هایی هستند که سراسر وجود شهید فهمیده مالامال از آن‌ها بود.

سردار سید یوسف مولایی به مناسبت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده در دیدار با خانواده  این شهید اظهار داشت : با نگاه به دفاع مقدس می توانیم به مجموعه ای از نقش ها در پیروزی و طی شدن مسیر دست پیدا کنیم که یکی از آن ها نقش پذیری دانش‌آموزان, اساتید و مردم بوده است.

وی تصریح کرد: حسین فهمیده که یک دانش آموز بود به درستی نقش خود را ایفا کرد و با تصمیم گیری درست و درک شرایط ،موقعیتی را فراهم ساخت تا پایه های دشمن متزلزل شود.

مولایی گفت: محمدحسین فهمیده با تقدیم دارایی خود از نوجوان ۱۳رساله به رهبر یک ملت رسید، که لازمه این ارتقاء مقام ،طی کردن ۱۰۰ سال راه و مسیر درست است.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد روزی که به همین بهانه، روز «بسیج دانش آموزی» نام‌گذاری شده است. اما حسین فهمیده، تنها دانش آموز شهید جنگ تحمیلی نبود. تاریخ دفاع ۸ ساله ایرانیان، نام‌های دیگری را هم ثبت کرده است، نام رزمنده‌های کوچکی که تبدیل به قهرمان‌های بزرگ تاریخ ایران شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار