کد خبر: 975725
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
مرد میانسال که در جریان ارتباط پنهانی با زنی تنها وی را به قتل رسانده و جسدش را داخل باغچه دفن کرده‌بود به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، تابستان سال‌۹۷، پسر جوانی مأموران پلیس تهران را از ناپدید شدن ناگهانی مادرش پروین باخبر کرد. او گفت: «مادرم بعد از جدایی از پدرم در خانه‌اش در خیابان اشرفی اصفهانی تنها زندگی می‌کرد. او دو روز قبل از خانه بیرون رفت، اما دیگر بازنگشت. هر جا سراغش رفتیم خبری از او نبود تا اینکه روز گذشته مردناشناسی تماس گرفت و گفت مادرم را گروگان گرفته است و برای آزادی‌اش درخواست پول کرد. برای پرداخت پول در پارکی در غرب تهران قرار گذاشتیم، اما وقتی با خواهرم به آن آدرس رفتیم خبری از او نبود.»

بعد از این توضیحات، تحقیقات برای یافتن زن میانسال آغاز شد تا اینکه در روند تحقیقات مشخص شد آن زن با مردان زیادی رابطه پنهانی داشته است. به این ترتیب با بررسی فهرست مکالمات تلفن همراه مأموران مرد ۲۲‌ساله به نام یزدان را ردیابی و شناسایی کردند. آن مرد بعد از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «من پروین را نمی‌شناسم، اما پدرم با زنان زیادی رابطه دارد به همین دلیل از پدرم جدا شدم و حالا در خانه مجردی زندگی می‌کنم. احتمال می‌دهم پدرم او را بشناسد.»

با ثبت این اطلاعات و مشخصاتی که پسر جوان در اختیار مأموران قرار داد، رحمان ۶۰‌ساله دستگیر شد. آن مرد ابتدا سعی داشت پلیس را گمراه کند تا اینکه در روند بازجویی‌ها به جرمش اقرار کرد و گفت: «پروین را یکی از دوستانم معرفی کرده‌بود که با او رابطه داشتم. او تنها زندگی می‌کرد، اما بعد از چند بار رفت و آمد متوجه شدم با مردان دیگری هم رابطه دارد. سعی کردم نصیحتش کنم تا دست از رفتارهایش بردارد که به من گفت چرا با او وارد رابطه شده‌ام؟ سر موضوع نصیحت‌کردنش با هم درگیر شدیم و در آن درگیری او شروع به فحاشی کرد. از آنجائیکه بین ما رسم نیست هیچ زنی به مردی فحاشی کند عصبانی شدم و مقتول را خفه کردم. سپس طلا‌های او را سرقت کردم و جسد را در باغچه خانه‌ای که در آنجا سرایدار بودم دفن کردم.»

بعد از اقرار‌های آن مرد، مأموران به آدرس محل دفن جسد رفتند و بعد از کشف بقایای جسد و انتقال به پزشکی قانونی پرونده بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهم با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار