کد خبر: 975492
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
رئیس سازمان بازرسی‌کل کشور:
رئیس سازمان بازرسی‌کل کشور گفت: کنار مبارزه با فساد بدون نگاه به چپ و راست، آقازاده‌ها و بنده‌زاده‌ها، از تولید ملی و سرمایه‌گذاران سالم که سربازان خط مقابله با دشمن هستند حمایت می‌کنیم.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن درویشیان در آستانه سفر حجت الاسلام رئیسی ریاست قوه قضائیه به استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با ابراز اینکه «ما باید هم در عمل و هم در لسان شکرگزار نظام و ولایت فقیه باشیم» اظهار داشت: اگر آگاهی و شناخت لازم درباره مسئولیت‌های خود نداشته باشیم قطعاً از عهده انجام این مسئولیت‌ها برنخواهیم آمد. وی با بیان اینکه «با توجه به شرایط فعلی کشور و موقعیتی که به‌عنوان دست برتر نظامی سیاسی و امنیتی در دنیا داریم، امروز مواجه هستیم با یک تروریسم اقتصادی که توسط امریکا و عمّال آن در منطقه نسبت به ملت ایران تحمیل شده است»، گفت: با توجه به افزایش قدرت تأثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و اینکه جایی نیست که جمهوری اسلامی در منطقه در حل مسائل آن تأثیرگذار نباشد، این فشار‌ها جهت تضعیف این نظام و ملت است.

رئیس سازمان بازرسی‌کل کشور با اشاره به اینکه فشار‌های اقتصادی مشکلاتی را برای مردم به‌وجود آورده است، خاطرنشان کرد: با این حال این فشار‌ها را به‌عنوان یک فرصت برای عدم نگاه به بیرون می‌دانیم و مطابق بیانات رهبر معظم انقلاب باید با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌ها برای حل مشکلات اقدام کنیم.

این مقام مسئول اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید در این زمینه اقدامات لازم و مؤثر را انجام دهند.

رئیس سازمان بازرسی‌کل کشور گفت: کنار مبارزه با فساد بدون نگاه به چپ و راست، آقازاده‌ها و بنده‌زاده‌ها، از تولید ملی و سرمایه‌گذاران سالم که سربازان خط مقابله با دشمن هستند حمایت می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار