کد خبر: 975396
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: دولتی‌ها دخالت آشکاری در روند انتخابات مجلس می‌کنند و خبر‌هایی داریم مبنی بر اینکه آنان برای بررسی این مسئله در روز‌های تعطیل جلساتی را به صورت مخفیانه برگزار می‌کنند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدعلی پورمختار، عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به دوقطبی‌سازی‌های جدید رئیس جمهور با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با وجود آنکه چند ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است، اما دولتی‌ها دخالت آشکاری در روند انتخابات مجلس می‌کنند و خبر‌هایی داریم مبنی بر اینکه آنان برای بررسی این مسئله در روز‌های تعطیل جلساتی را به صورت مخفیانه برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به دوگانه‌سازی‌های رئیس‌جمهور، افزود: البته بیان دوقطبی‌هایی، چون جنگ و صلح از سوی رئیس‌جمهور مسئله تازه‌ای نیست و وی بار‌ها چنین مباحثی را مطرح کرده است و در زمان انتخابات ریاست جمهوری هم شاهد چنین ادبیاتی از سوی روحانی بودیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف رئیس‌جمهور از دوقطبی‌سازی در جامعه صرفا برای این است که روی عملکرد ضعیفش در بخش‌های مختلف سرپوش بگذارد و از پاسخگویی فرار کند.

پورمختار با بیان اینکه از آنجایی که شعار‌های رئیس‌جمهور در زمان انتخابات به ویژه درباره برجام محقق نشده است، وی فرافکنی می‌کند، اظهار داشت: یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا رئیس‌جمهور چنین ادبیاتی را به کار گیرد آن است که وی به خوبی می‌داند مردم دیگر اقبالی به جریان اصلاحات و اعتدال ندارند و با طرح این مباحث درصدد است که دیدگاه سیاسی مردم را تغییر دهد تا در مجلس یازدهم اکثریت غالب را داشته باشند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به اصرار دولت و رئیس‌جمهور برای مذاکره با آمریکا، ادامه داد: این دولت از روز اول نشان داد که صرفاً به دنبال ارتباط با غرب است، اما در شرایطی که بار‌ها و بار‌ها شاهد بدعهدی غرب بوده‌ایم و دولتمردان نیز به خوبی بر این امر واقف هستند، دلیلی ندارد که نگاه دولتی‌ها به غرب و بیگانگان همچنان مثبت باشد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا مذاکره مجددی وجود ندارد و مسئله حائزاهمیت دیگر آن است که همه به خوبی می‌دانند که آمریکا جرأت جنگ با ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: با وجود این جای تاسف دارد که این روز‌ها شاهدیم که یکسری فضاسازی‌ها و عملیات روانی از سوی رئیس‌جمهور مطرح می‌شود که اقدام درستی نیست.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
1
باید محاکمه شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
چه کسی؟؟؟؟؟؟؟؟
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
ظاهرا جناب بورمختار میخواهد به اینوسیله تنور انتخابات مجلس را گرم کند.
دولت روحانی اگر توانایی مدیریت داشت که اینقدر بدبختی طی 7 سال نصیب مردم نمیشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار