کد خبر: 975362
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
فرمانده نیروی هوایی ارتش:
تحریم‌های ظالمانه نه‌تن‌ها هیچ مانعی در مسیر پیشرفت نیروی هوایی ایجاد نخواهد کرد بلکه انگیزه ما را بیشتر و حرکت ارتش را در این مسیر تسریع می‌کند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت‌های متعددی که در صنعت هوایی صورت گرفته است، افزود: ما در صنعت هوایی حرکت بسیار خوبی را برای رشد و توسعه فناوری هوایی آغاز کرده‌ایم که ساخت جنگنده «کوثر» و جت آموزشی «یاسین» نمونه‌هایی از این پیشرفت‌ها محسوب می‌شود.

امیر نصیرزاده اظهار داشت: قطعاً در آینده شاهد موفقیت‌هایی بزرگ‌تر خواهیم بود چرا که راه برای ما باز شده است و دیگر هیچ مانعی برای پیشرفت و تعالی در حوزه فناوری هوایی برای ما وجود ندارد و این حرکت رو به جلو به طور مستمر ادامه خواهد یافت. وی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه انگیزه ما را بالاتر می‌برد، گفت: دشمنان بدانند که تحریم‌های ظالمانه هیچ مانعی در مسیر پیشرفت ما ایجاد نخواهد کرد و در واقع حرکت ما را در مسیر پیشرفت تسریع می‌بخشد. فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه خلبانان و کارشناسان ما با همکاری کارشناسان فنی صنعت هوایی در ساخت هواپیمای یاسین تلاش کردند، افزود: بحمدالله این جت آموزشی با موفقیت پرواز آزمایشی را انجام داد و در آینده نزدیک خط تولید آن کار خود را آغاز می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار