کد خبر: 975361
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
روزنامه ایران، ارگان رسانه‌ای دولت در مطلبی با عنوان «آمدنیوز‌های داخلی» نوشت: «چرا بسیاری از نیرو‌های سیاسی از بازداشت مدیر آمدنیوز استقبال کردند؟ نه به این علت که این کانال مشغول لجن‌پراکنی علیه آنان بود، بلکه به علت دروغ‌گویی آشکار آن بود که چنین واکنشی نشان دادند».
ارگان رسانه‌ای دولت در ادامه نوشت: «یکی از معیار‌های پلیس در پیدا کردن قاتل، این است که چه کسی از قتل سود می‌برد؟ اگر با این معیار بخواهیم بدانیم که چه کسی به آمدنیوز خط و اطلاعات می‌داده، باید ببینیم، این کانال به سود چه کسی و علیه چه کسانی یا نهاد‌هایی جعل خبر می‌کرده است؟ یک نگاه عادی به کانال مزبور نشان می‌دهد که عمده اخبار جعلی آن علیه دولت بوده است. اصولاً این کانال در جریان تظاهرات دی ماه ۱۳۹۶ اوج گرفت که این تظاهرات برنامه‌ریزی شده از جانب تندرو‌های اصولگرا علیه دولت بود، اتفاقاً آغاز آن از شهر مشهد بود. بنابراین دولت بیش از هر نهاد و موضوع دیگری مورد هجوم دروغ‌های آمدنیوز بود».

روال همیشگی اصلاح طلبان در مسائل ملی، اول روی آوردن به تبلیغ وحدت و همدلی و سپس جناحی کردن یک موضوع ملی و تخریب رقبای سیاسی و جناح مقابل است. حالا هم ابتدا که از اعترافات زم می‌ترسیدند، رویکرد دعوت به وحدت را در پیش گرفتند و سپس سراغ متهم کردن منتقدان خود رفتند. البته آن‌ها فراموش کردند که برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ بیشترین تخریب آمدنیوز علیه رقیب روحانی بود و آن زمان هم دولتمردان و رسانه‌های دولتی از این کانال اعلام برائت نکرده و در واکنش به لجن پراکنی این کانال علیه رقبای روحانی سکوت کردند! این ادعا که دولت روحانی بیش از هر نهاد دیگری مورد هجوم آمدنیوز بود، گزاف و دروغ است و تنها با سرچ مطالب در کانالی که الحمدلله همچنان در دسترس است، امکان راستی آزمایی آن موجود است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
عجببب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار