کد خبر: 975333
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
کلاهبردار حرفه‌ای که با وعده ازدواج، زنان و دختران را فریب می‌داد و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد بار دیگر بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، تحقیقات دوباره پلیس برای بازداشت مجرم سابقه‌دار که ناصر نام دارد از ۱۱‌تیرماه امسال به جریان افتاد. آن روز زنی ۴۵‌ساله وارد کلانتری‌۱۰۱ تجریش شد و ماجرای شکایت خود را مطرح کرد. او گفت: ۱۲‌روز قبل در یکی از سایت‌های دوستیابی با مردی به نام ناصر آشنا شدم. او خودش را دندانپزشک و جراح فک معرفی کرد. بعد از کمی چت کردن ارتباط ما بیشتر شد و به صورت تلفنی شروع به حرف زدن کردیم. ناصر به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج هم داد که به او اعتماد کردم. زن جوان در توضیح کلاهبرداری هم گفت: ناصر ساعتی قبل تماس گرفت و گفت یکی از بستگانش که کارمند شرکت نفت است، می‌خواهد خانه‌اش در جنوب شهر را به قیمت پایینی به فروش برساند. ناصر از من خواست که آپارتمان او را بخرم که قبول کردم. من ۲۵۹‌میلیون تومان پس‌انداز ۲۷‌ساله کارمندی‌ام را به حساب ناصر واریز کردم. پس از آن هر چه با ناصر تماس می‌گیرم گوشی او خاموش است. من در مدتی که با ناصر ارتباط داشتم هیچ آدرسی از او نداشتم و تنها راه ارتباط همین شماره تلفن بود.

بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه‌سوم دادسرای ناحیه یک تهران در اختیار کارآگاهان اداره‌یکم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت. کارآگاهان در اولین گام به سراغ بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار رفتند و ناصر را که قبلاً بار‌ها به همین اتهام بازداشت شده‌بود شناسایی کردند. در حالی که بررسی‌ها در جریان بود، چهار شکایت مشابه به پلیس گزارش شد. شکایت‌ها حکایت از این داشت که زنان و دختران به همین شیوه در دام ناصر گرفتار شده و متهم در مجموع ۴۱‌میلیون تومان از آن‌ها کلاهبرداری کرده‌بود. کارآگاهان پلیس همچنین در بررسی تماس‌های ناصر، زنی به نام اکرم را هم شناسایی کردند. اکرم گفت: مدتی قبل بود که در یک سایت همسریابی با ناصر آشنا شدم. او خودش را پزشک و جراح معرفی کرد و زمانی که از من درخواست پول کرد احتمال دادم که فردی کلاهبردار باشد برای همین ارتباطم را قطع کردم.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها مخفیگاه متهم در خیابان جنت‌آباد شمالی شناسایی و متهم اول آبان‌ماه بازداشت شد. متهم در اولین بازجویی‌ها اتهامش را انکار کرد، اما وقتی با شاکی مواجه شد به جرمش اعتراف کرد. او گفت: از مدت‌ها قبل به همین شیوه شروع به کلاهبرداری از زنان و دختران می‌کنم. ابتدا برای خودم یک بیوگرافی دروغین می‌سازم و در سایت‌های دوستیابی و همسر‌یابی عضو می‌شوم و بعد از آن زنان و دختران مجرد را شناسایی و با وعده ازدواج یا خرید خودرو، ملک و تهیه وام بدون بهره آن‌ها را فریب داده و پول‌هاشان را سرقت کرده و سپس گوشی تلفن همراهم را خاموش می‌کردم و سپس به سراغ سوژه‌های تازه می‌رفتم.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه‌یکم پلیس‌آگاهی تهران گفت: تحقیقات برای شناسایی جرائم بیشتر متهم در پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار