کد خبر: 975180
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کارشناس و مدیر، اصحاب رسانه، پیشکسوتان نام آشنای ایام نه چندان دور که هرکدام اقدامات موثری برای پیشبرد ورزش در سطح جامعه داشته اند و نام نیکویی در ایام مدیریت خود در ورزش کشور به صبت رسانیده اند، این بار دور هم جمع شدند تا معضلات ورزش را با نگاهی تازه، چاره کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: جلسه‌ای با حضور اعضای انجمن، کارشناسان ورزش کشور و شرکت‌های علاقه‌مند به تغییر سبک زندگی و سلامتی کارکنان در سازمان نظام مهندسی کشور تشکیل گردید.
در این نشست ابتدا طرح‌های مشابه در خارج از کشور بررسی و طرح‌های مشابه جهت اجرا در کشور مطرح گردید.
سپس گزارشی از عملکرد و برنامه‌های پیشنهادی اعضای انجمن با محوریت حضور کارکنان شرکت‌های عضو در رویداد‌های پیش رو به سمع و نظر حاضرین رسید و اعضا پیشنهادات خود را متناسب با نیاز‌های درون سازمانی مطرح نمودند.
همچنین بحث درآمدزایی و به تعبیری نقشه تجاری انجمن برای پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌ها نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این جلسه شرکت I FIT PRO به عنوان یکی از اعضای انجمن مواردی را برای مشارکت در برگزاری رویداد‌ها و همایش‌های انجمن ورزش شرکت‌ها ارائه کرد که قرار شد پس از بررسی و کارشناسی، کارگروهی برای بررسی موارد مطروحه تشکیل گردد.
در پایان این نشست موضوعاتی پیرامون حضور کاروان ورزشی در مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها که سال آینده قرار است به میزبانی یونان برگزار شود، مطرح گردید که بررسی تخصصی آن به جلسات آتی موکول گردید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار