کد خبر: 974967
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
اذعان یکی از اعضای اپوزیسیون در گفتگو با ایران اینترنشنال:
در این ویدئو صحبت‌های یکی از اعضای اپوزیسیون و اعتراف او به اشراف کامل مأموران اطلاعات سپاه پاسداران بر کانال آمدنیوز را مشاهده می‌کنید.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به تازگی ویدئویی از اذعان یکی از اعضای اپوزیسیون به قدرت و اشراف کامل ماموران اطلاعت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کانال آمدنیوز در گفتگوی زنده با شبکه سعودی ایران اینترنشنال در فضای مجازی منتشر شده است که در این برنامه کارشناس مدعو با اشاره به غافلگیری از دستگیری روح الله زم توسط مأموران امنیتی ایران می‌گوید: نیرو‌های سپاه پاسداران قبلا هم بر کانال آمدنیوز اشراف کامل داشتند.

در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های یکی از اعضای اپوزیسیون و اعتراف به قدرت و اشراف کامل مأموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر روی کانال آمدنیوز را مشاهده می‌کنید:
 
تعداد بازدید : 75

خبر دستگیری روح الله زم مدیر کانال دروغ‌پرداز آمدنیوز توسط مأموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجریان و تحلیلگران رسانه‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون را شوکه کرد. انتشار این خبر، رسانه‌های ضد انقلاب همچون بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال را به قدری دچار استیصال و نگرانی کرد که همچنان با برنامه‌ها و گزارش‌های متعدد، به واکاوی ابعاد عملیات دستگیری زم می‌پردازند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار