کد خبر: 974822
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
دعوت از سرمایه گذاران برای مرمت و بهره برداری گردشگری از اماکن تاریخی تبریز
شهردار منطقه ۸ تبریز از تشکیل کارگروه دوستداران تبریز در راستای جلب مشارکت عمومی مردم در توسعه شهر در منطقه ۸ شهرداری تبریز خبر داد.

علی مدبر با اعلام این خبر افزود: به منظور اجرای اقدامات ماندگار در سطح منطقه تاریخی فرهنگی تبریز، در نظر داریم کارگروه دوستداران تبریز را با محوریت منطقه ۸ تشکیل دهیم تا از مشارکت عمومی در راستای توسعه و هویت بخشی منطقه تاریخی شهر بهره ببریم.

مدبر افزود: در قالب این طرح در نظر داریم تبریز دوستان را از سرتاسر ایران و حتی کشورهای خارجی در این کارگروه گرد هم آورده و با مشارکت این عزیزان، قدم های بزرگ و ماندگار در راستای توسعه منطقه تاریخی فرهنگی شهر برداریم.

شهردار منطقه ۸ تبریز ادامه داد: تبریزی های زیادی در ایران و سایر کشورهای جهان وجود دارند که حاضرند برای توسعه و پیشرفت تبریز کارهای بزرگی انجام دهند ولی ابزاری جهت انجام این خدمات در دسترس آنها نیست. بر آنیم تا با راه اندازی این کارگروه ابزاری برای ارتباط با آنها جهت کمک به پیشرفت تبریز ایجاد کنیم.

او در پایان از سرمایه گذاران علاقه مند دعوت کرد تا با همکاری شهرداری منطقه ۸ اقدام به تملک اماکن تاریخی منطقه از قبیل خانه های تاریخی، حمام های تاریخی و... کرده و با مرمت آنها، بهره برداری گردشگری از اماکن تاریخی تبریز کنند.

به گفته مدبر، شهرداری منطقه ۸، نهایت  همکاری خود را در راستای کمک به مرمت و بهره برداری گردشگری از اماکن تاریخی منطقه بکار می برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر