کد خبر: 973991
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ۶ موکب در مرز‌های چهارگانه کشور و یک موکب در کربلا دائر شد که روزانه بالغ بر ۳ تا ۴ هزار نفر را اسکان داده و پذیرایی می‌کند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، افزود: همدلی و همگامی مسئولان با مردم شوری در شأن امام حسین (ع) در مرز مهران برپا کرده، برهمین اساس باید برای جهانی‌تر کردن اربعین تلاش کنیم.

وی ادامه داد: پلیس از ابتدای ماه صفر با تمام توان و استفاده حداکثری از تجهیزات و نیرو در مرز‌های چهارگانه، خصوصاً مرز مهران برای خدمت شبانه روزی به زائران حضوری پر رنگ داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه پلیس تا ورود آخرین زائر در صحنه خواهد ماند، افزود: آنچه که در مرز مهران مشاهده می‌شود سهولت در تردد زائران، مدیریت سفر اربعین توسط مردم و مسئولان و نیز تلاش پلیس برای سفر بی دغدغه عاشقان حسینی است.

ادیانی گفت: نیروی انتظامی با همت کارکنان جهادگر خود توانست در ایام اربعین امسال با برپا کردن موکب و استراحتگاه در مرز مهران و سایر پایانه‌های مرزی برای پذیرایی و اسکان زائران اقدام کند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در مراسماتی، چون اربعین، اقتدار را با رأفت اسلامی عینیت بخشیده تا نیت‌ها و انگیزه ها، خالصانه و الهی شود. به پیشنهاد سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و تصویب فرمانده نیروی انتظامی ۶ موکب در مرز‌های چهارگانه کشور و نیز یک موکب در کربلا دائر شد که روزانه بالغ بر ۳ تا ۴ هزار نفر را اسکان می‌دهد و پذیرایی می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: بنا به اذعان مسئول ستاد عتبات عالیات، بهترین موکب متعلق به نیروی انتظامی با عنوان خادم الحسین است، این اقدام برگرفته از تلاش‌های مجاهدانه مجموعه نیروی انتظامی اعم از پلیس‌های تخصصی، رده‌های مختلف ناجا، سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، و... در خدمت رسانی به زائران اربعین بوده که نشان دهنده توانایی ناجا به عنوان یک نیروی مسلح اجتماعی است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار