کد خبر: 973667
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تردد زائران از مرز‌ها روان است، گفت: مرز مهران با ۵۶ درصد بیشترین آمار خروجی زائران اربعین را به خود اختصاص داده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: احمد محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه‌هم‌اکنون وضعیت مرز‌های خروجی عادی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روز‌های آینده تعداد زائرانی که قصد بازگشت به کشور را دارند، بیش از تعداد خروجی‌ها است، ما در مرز‌ها آمادگی کامل برای حضور زائران حسینی را داریم.

وی با بیان اینکه ورود و خروج زائران در مرز‌ها به راحتی و روان در حال انجام است، گفت: مرز‌ها به صورت شبانه‌روز فعال هستند، البته با کاهش تعداد زائران در مرز خسروی، خروج زائران از این مرز از ساعت ۶ تا ۱۴ صورت می‌گیرد، اما برای بازگشت گیت‌ها به صورت شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه در مرز مهران امسال شاهد خیل عظیم زائران بودیم، خاطرنشان کرد: مرز مهران بیشترین آمار خروج را امسال به خود اختصاص داد؛ به طوری که تا امروز ۵۶ درصد زائران اربعین از این مرز خارج شده و به سوی کربلا و نجف مشرف شدند.

محمدی‌فر درباره آمار خروجی زائران از مرز‌های چهارگانه گفت: ۵۶ در زائران اربعین از مرز مهران خارج شدند. همچنین ۲۶ درصد از مرز شلمچه، ۱۱ درصد از مرز چذابه، ۵ درصد از مرز خسروی و همچنین ۲ درصد زائران به صورت هوایی وارد خاک عراق شده‌اند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه روز‌های شنبه و یکشنبه اوج بازگشت زائران را پیش‌بینی کرده‌ایم، افزود: امیدواریم که زائران با مدیریت سفر خود و بازگشت قبل یا بعد از این ایام، در مرز‌ها معطل نشوند. ما تمام برنامه‌ها برای رفاه بهتر زائران در مرز‌ها را تدارک دیده‌ایم و هیچ نگرانی برای بازگشت زائران وجود ندارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار