کد خبر: 973324
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
استاندارقزوین
هدایت جمالی پور گفت: ما مسؤولان برای گرفتن پست و مقام همه چیز را به آتش می‌کشیم و موجب یأس مردم و جولانگری دشمنان می‌شوند.
جوان آنلاین / هدایت‌الله جمالی‌پور استاندارقزوین درهمایش روز ملی دامپرشکی اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم که درک فضیلت امام حسین (ع) و قدم نهادن در راهی که آن حضرت برای پیروان جدش بنا نهاد می‌تواند جامعه ما را به سر منزل دنیوی و اخروی رهنمود کند که البته در این راستا باید بتوانیم درک درستی از ارزش‌های دین داشته باشیم.

وی افزود: مقوله کشاورزی مقوله‌ای مهم است که از ابتدای حیات انسان وجود داشته و یکی از صنایعی که همزمان با خلقت بشر ایجاد شده صنعت کشاورزی است که پیوستگی مستقیمی‌با جامعه بشری دارد.

جمالی‌پورخاطرنشان کرد: آب و کشاورزی دو مقوله استراتژیک هستند که همه باید نسبت به این ۲ مقوله حساس باشیم و از جانب همه بخش‌ها باید به آن توجه کرد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه در برخی از مقوله‌ها در کشور توجه صورت نگرفته است، گفت: عدم توجه موجب شده تا آسیب‌هایی به کشور وارد و تبعاتی برای کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: باید نظام برنامه‌ریزی را از روستا‌ها آغاز کنیم تا روستا‌ها مولد شوند و ظرفیت‌های موجود در روستا‌ها به کار گرفته شود.

جمالی‌پور یاد آور شد: ظرفیت‌های ایران اگردردست ژاپن قرار داشت به قدرت بلامنازع تبدیل می‌شد چرا که می‌توانست از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند و این درحالی است که ما از تمامی‌ظرفیت‌های موجود استفاده نمی‌کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: ما بستر‌های فرهنگی لازم را در کشوربه اندازه کافی فراهم نکردیم و البته الگوگیری‌های ما نیز اشتباه است چرا که ما تصور می‌کنیم توسعه و پیشرفت صرفا ناشی ازساخت دانشگاه، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان است که اینگونه نیست.

جمالی‌پور ادامه داد: همه ما به دنبال توسعه و پیشرفت هستیم، اما درزمان‌هایی مختلف جلوی پای یکدیگر سنگ اندازی می‌کنیم و باعث عدم پیشرفت همدیگر می‌شویم.

وی عنوان کرد: توسعه درگروهمگرایی و هم افزایی شکل می‌گیرد که البته در کشور ما همه به دنبال هم هستیم تا علیه هم توطئه کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه وحدت، انسجام و سرمایه انسانی سبب توسعه و پیشرفت خواهد شد گفت: سرمایه انسانی تنها چیزی است که در مملکت ما اعتبارندارد از این رو رفتارما با انسان‌ها رفتار غیر انسانی است و وقتی اینگونه رفتار می‌کنیم نمی‌توانیم ادعایی داشته باشیم.
 
مالی‌پور مطرح کرد: امام حسین (ع) شهید شد چراکه می‌خواست اصالت و ارزش اسلام را حفظ کند حال باید توجه کنیم که ما چه میزان در این زمینه حرکت کردیم.

وی اعلام کرد: صندلی‌های مسؤولیت ماندگار نیستند بلکه باید مسؤولین تلاش کنند و این مسئله را مدنظر قرار دهند که نباید منافع مردم را به خطر انداخت.
 
استاندار قزوین در پایان گفت: برخی از ما مسؤولان برای گرفتن صندلی و پست همه چیز را به آتش می‌کشیم و مردم را نسبت به خود مأیوس و فرصت را برای جولانگری و حضور دشمنان فراهم می‌کنیم.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر