کد خبر: 973209
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران گفت: برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات، ۶۰۰ میلیارد ریال فروش محصول داشت.


مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران گفت: برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات، ۶۰۰ میلیارد ریال فروش محصول داشت.

بهنام نیکفر مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران افزود: صنعتگران داخلی و خارجی توانستند در مدت چهار روز برپایی این نمایشگاه درآمدزایی مطلوب را رقم بزنند.

وی بیان کرد: حدود نیمی از این تراکنش در بخش سنگ کوپ  بود و بیشتر محصولات ارایه شده در نمایشگاه از سوی تجار خارجی خریداری شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران  بیان کرد: بسیاری از سنگ‌های خام (کوپ) که از ۱۷ استان  کشور در نمایشگاه عرضه شدبه فروش رسید ئو این بخش سهم عمده‌ای از فروش و درآمد را به خود اختصاص داد.

نیکفر گفت: فروش ماشین‌آلات معدنی در نمایشگاه سنگ ایران نسبت به نمایشگاه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشت و بسیاری از واحدهای فرآوری منطقه محلات و حومه تجهیزات مورد نیاز را از نمایشگاه خریداری کردند.

وی بیان کرد: ۹۰ تاجر و رایزن خارجی در دوازدهمین نمایشگاه سنگ نیم‌ور حضور داشتند وسنگ‌های کوپ با استقبال آنان مواجه شد.

 مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران افزود:  محل استقرار این نمایشگاه در ۱۰ کیلومتری جاده محلات به شهر نیم ور در فضایی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع شامل ۲۰ هزار متر مربع فضای سرپوشیده و ۷۰ هزار متر مربع فضای باز پیش‌بینی شده بود.

نیکفرخاطرنشان کرد: در ۴۵۰ غرفه این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای حوزه سنگ های معدنی و تزئینی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی، قطعات و لوازم سنگ بری، معدن و ماشین آلات تخصصی و سایر صنایع وابسته به این صنعت به نمایش درآمده بود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سنگ ایران  از ۱۶ الی  ۱۹ مهر ماه جاری در نیم‌ور بر پا شد.

۷۰معدن فعال سنگ در شهرستان محلات وجود دارد که ذخیره قطعی ماده معدنی آن ها ۳۰ میلیون تن است

۲میلیون تن مواد خام سنگ تزئینی سالانه از این معادن برداشت می‌شود و بیش از ۲ درصد سنگ ساختمانی و هشت درصد سنگ تراورتن جهان در محلات تولید و در بازارهای داخلی و خارجی به مصرف می‌رسد.

۲۸۰واحد فرآوری سنگ با ظرفیت ۱۸ میلیون متر مربع در محلات فعالیت دارد که ۱۳ درصد تولید کشور در این شاخه انجام می‌شود..

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها