کد خبر: 972749
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای ۱۵ هزار و ۲۰۲ نفر در این استان در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین معبودی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۱۸۰ نفر از این تعداد فراگیر بودند و ۶۵۹ نفر در دوره‌های ضمن خدمت و ۳۶۳ نفر در دوره‌های آموزش تخصصی شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۵۲ دوره برای فراگیران در این مدت برگزار شده ، تشریح کرد: این دوره‌ها شامل ۶ بخش کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته حضوری، کمک‌های اولیه ۱۵ ساعته نیمه‌حضوری، آموزش حضوری آمادگی در برابر مخاطرات، دوره آموزش مهارت‌های پایه داوطلبی ۴۰ ساعته، برنامه‌های آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی آموزش همگانی و آموزش همگانی در مناسبت‌های مذهبی و خاص بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برای آموزش کارکنان دولت هم اعلام آمادگی شده و تاکنون برای بیش از ۲۶ اداره در شهرستان‌های مختلف استان این دوره‌ها را برگزار کرده‌ایم.

معبودی به برگزاری پنج دوره آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: همکاری در برگزاری دوره مدیریت بحران، نحوه برگزاری اردو، مهارت‌های پایه داوطلبی، تمرین آمادگی در شرایط اضطراری و تخلیه اضطراری و انتقال مصدومان و قربانیان حادثه این دوره‌ها را تشکیل دادند که در مجموع ۶۵۹ نفر در این دوره‌ها حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال‌ جاری ۱۸ دوره تخصصی توسط جمعیت هلال احمر استان برگزار شد ، افزود: هفت دوره عمومی امداد، ۶ دوره عمومی نجات، سه دوره تخصصی حوادث جاده ای و ۲ دوره تخصصی مراقبت‌های پیش بیمارستانی برگزار شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر