کد خبر: 972264
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
سرويس ايران جوان آنلاين: بنیادعلوی با تقبل هزینه سفر یک هزار مددجوی زلزله‌زده کرمانشاهی، آن‌ها را رایگان به راهپیمایی بزرگ اربعین می‌فرستد.
محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: با توجه به تقاضای کمیته امدادامام خمینی (ره) کرمانشاه، بنیاد علوی با قبول پرداخت هزینه ۱۰۰۰ مددجوی زلزله‌زده این استان، آن‌ها را به صورت رایگان به راهپیمایی بزرگ اربعین می‌فرستد. وی در توضیحات تکمیلی افزود: طبق تفاهمنامه‌ای که بین کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمانشاه و بنیاد علوی به امضا رسیده، قرار است بنیاد علوی به ازای هر نفر ۵۵۰ هزار تومان کمک هزینه سفر به کربلای معلی را تقبل کند. این مسئول تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه مذکور به این افراد مستلزم ثبت نام در سامانه سماح بوده و تنها مددجویان زلزله‌زده سرپل‌ذهابی مشمول این طرح می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر آن کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمانشاه نیز پیش‌بینی لازم برای فرستادن ۱۰۰۰ مددجوی این نهاد به سفر اربعین امسال با پرداخت هزینه سفر آن‌ها کرده است، که از این لحاظ هیچ محدودیتی برای اعزام مددجویان به پیاده‌روی اربعین نداریم. رخصی در خصوص هزینه پرداختی این سفر معنوی گفت: در صورت ثبت نام مددجویان تحت پوشش این نهاد در سامانه سماح و داشتن گذرنامه معتبر، از سوی کمیته امداد ۶۵۰ هزار تومان کمک هزینه به آن‌ها پرداخت می‌شود تا در پیاده روی اربعین امسال شرکت کنند. به گفته وی، کمیته امداد استان کرمانشاه سال گذشته نیز کمک هزینه‌ای را به مددجویان تحت پوشش برای سفر اربعین پرداخت کرد و طی این اقدام ۷۲۰ نفر از مددجویان کرمانشاهی کمیته امداد در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار