کد خبر: 971882
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
تظاهرات کنندگان در یکی از بزرگترین خیابان‌های شهر جمع شدند؛ آن‌ها از شهر‌های مختلف استان از جمله شهر‌های مرزی دور خود را به صعده رسانده بودند، پرچم‌های یمن در دست داشتند و شعار‌هایی در مخالفت با سیاست‌ها و هیمنه آمریکا سر می‌دادند و تصاویر کشته شدگان ارتش یمن در عملیات نصر من الله را نیز با خود حمل می‌کردند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: صبح امروز (جمعه) جمع زیادی از اهالی صعده برای حمایت از عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با نام «نصر من الله» راهپیمایی کردند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، این عملیات منجر به آزادسازی ۵۰۰ کیلومتر، اسارات هزاران «مزدور» و نظامی سعودی و به غنیمت گرفتن تسلیحات و خودور‌های نظامی شد.

در ادامه این گزارش آمده، هزاران نفر از تظاهرات کنندگان در «الشارع العام» (خیابان اصلی) یکی از بزرگترین خیابان‌های شهر جمع شدند؛ آن‌ها از شهر‌های مختلف استان از جمله شهر‌های مرزی دور خود را به صعده رسانده بودند، پرچم‌های یمن در دست داشتند و شعار‌هایی در مخالفت با سیاست‌ها و هیمنه آمریکا سر می‌دادند و تصاویر کشته شدگان ارتش یمن در عملیات نصر من الله را نیز با خود حمل می‌کردند.

از جمله شعار‌های تظاهرات‌کنندگان «نصر من الله مبین... و علی ابواب فلسطین» (پیروزی از جانب خدا آشکار شده و در دروازه‌های فلسطین)، «نحو الاقصی متجهین» (پیش به سوی مسجدالاقصی)، «حلف الامریکی منهار، بعون الله الجبار» (با کمک خداوند جبار، ائتلاف آمریکا فروپاشیده) و «ستحرر کل الاوطان» (همه سرزمین‌ها آزادخواهد شد) بود.

ارتش یمن عملیات نصر من الله را از ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) در محور‌های مختلف جبهه نجران آغاز کرد. مرحله اول آن تحت عنوان عملیات «شهید ابو عبدالله حیدر» با موفقیت و طی ۷۲ ساعت انجام شد.

بنا به گفته «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن مرحله دوم عملیات نصر من الله با عنوان عملیات «الشهید ابوالحسنین» در تاریخ سوم سپتامبر آغاز شده است .
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار