کد خبر: 971814
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
در پی ادعای ابتلای تعدادی از اهالی یکی از روستا‌های شهرستان لردگان به ایدز به دلیل قصور مرکز درمانی و همچنین بازداشت بهورز این مرکز، وزیر بهداشت در نامه‌ای به وزیر دادگستری توضیحاتی ارائه کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: نامه دکتر سعید نمکی که در صفحه اینستاگرامش نیز منتشر شده، خطاب به آوایی آمده است:

"پیرو مذاکره تلفنی، از چندی قبل با پیگیری یکی از بهورزان سخت کوش ما در یکی از روستا‌های شهرستان لردگان استان چهار محال و بختیاری مواردی از ابتلاء به ویروس HIV شناسائی شد.

جهت حفظ شئونات مردم منطقه به نحو کاملا" محرمانه موضوع پیگیری و با آزمایشات گسترده موارد جدید ردیابی گشت که متاسفانه کانون آلودگی در معتادان تزریقی و افرادی با روابط نامطلوب شناخته شد.

آرام و بیصدا این حرکت بیماریابی ادامه داشت تا امروز یکی از مقامات قضائی استان با ورود به موضوع و ابراز مطلب غیر کارشناسانه مبنی بر مقصر بودن بهورز روستا و آلودگی بیماران از طریق سرنگ آلوده توسط وی، اقدام به جلب این نیروی خدوم و زحمت کش نمود و غم انگیز آنکه رسانه‌های مغرض بیگانه به استناد به این اعلام نظر و رفتار عاری از هرگونه دیدگاه کارشناسی، خبر کذب آلودگی مردم یک روستا به دلیل قصور پرسنل مرکز درمانی و استفاده از سرنگ آلوده به ویروس ایدز را منتشر کرده اند.

بسیار جای تاسف است در شرایط سخت جنگ اقتصادی که همکاران اینجانب شبانه روز و بی وقفه در تلاش اند تا در دورترین نقاط کشور با خدمت رسانی در زمینه‌های پیشگیری، درمان و توانبخشی از خانه‌های بهداشت تا مراکز اورژانس، از اتاق‌های عمل تا داروخانه‌ها با تمام وجود و با از خودگذشتگی در خدمت مردم باشند و جایگاه کشورمان را در این شرایط سخت به رتبه اول در منطقه ارتقاء دهند با عملکردی ناشیانه این گونه حرمت اینان و نهایتا" نظام ارائه خدمت جمهوری اسلامی ایران بی عزت می‌شود.

از جنابعالی تقاضا دارم هرچه زودتر دستور فرمائید موضوع رسیدگی و نتیجه به اینجانب اعلام گردد.

بدیهی است در صورت عدم اعاده حیثیت بر باد رفته کارمند خدوم و همچنین نظام سختکوش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کشور، اینجانب و همکارانم جهت جلوگیری از دلسردی خادمین عرصه سلامت از هر کوششی دریغ نخواهیم کرد. "

دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
1
1
جناب ....
بهتر است تند نروید شاید حق با شما باشد اما

شاید هم حق با شما نباشد همیشه بیاد داشته باشید تجربه نشان داده معمولا آنانکه قبل از صدور رای دادگاه هیاهو راه می اندازند مقصرند .
اعاده حیثیت منوط به اثبات بیگناهی در دادگاه است هنوز سرو صداهای آنجنابان قبل از بررسیهای خونهای آلوده فراموش نشده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
1
هرچه زودتر دستور فرمائید موضوع رسیدگی و نتیجه به اینجانب اعلام گردد.
بدیهی است در صورت عدم .... از هر کوششی دریغ نخواهیم کرد.
از کی قاضی باید موضوع یک پرونده را به شما اعلام نماید مگر شاهید شما؟

دستور به و تهدید قاضی آنهم در رسانه نوشتاری در قانون جرم است
گویا ایشان در عوالم استبداد رضاحوانی بسر میبرند
آیا قوه قضائیه به این توهین های آشکار به قضات عکس العملی ندارد؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
ایکاش این رگ گردن ، برای احقاق ،حقوق مردم ،در مخارج چند ده برابری ،هزینه های درمان و بیماری ،و سچ استفاده های ،مافیا گونه ،و کاسب مابانه. برخی جراحان و بیمارستانها ، هم باد میکرد ،ایا از دادستانی و قوه محترم قضاییه درخواست نمی کنید ،که وزیر کشور را بعنوان متولی مبارزه با مواد مخدر ،هم تحت تعقیب قضایی قرار دهد که چرا بخاطر عدم مدیریت و برخورد درست با مواد مخدر روستای چنین کوچک چهل معتاد تزریقی باید داشته باشد ؟ اگر این امار درست هست پس در تهران و کل کشور چند ده میلیون معتاد تزریقی وجود دارد ؟ پس مسولین مبارزه با مواد مخدر ،بابت چه مبارزه ای مزد و حقوق گرفتند ،و جناب وزیر ،چرا پاسخگوی عملکرد ضعیف خود و ریاست جمهور نیستند؟ قبل از همه باید وزیر کشور مورد پیگذد قرار گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
گفت:نزدیک است والی را سرای،آن‌جا شویم
گفت:والی از کجا در خانه خمار نیست؟
گفت:می‌باید تورا تا خانه‌ی قاضی برم
گفت:رو صبح آی،قاضی نیمه شب بیدار نیست
گفت:نزدیک است والی را سرای،آن‌جا شویم
گفت:والی از کجا در خانه خمار نیست؟
مسعوداسماعیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
باسلام تاسف میخورم چرادرمانگاههای ومراکزفوریتهای پزشکی تعرفه تزریقات بالاست درضمن چراباصداوسیماتعامل نیست بابت تبلیغات غذاهای فست فوتی ونوشابه پفک وغیره بی تفاوتی شمامسئولین خیانت به نسل أتی است
مسعوداسماعیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
اصلاح تعرفه تزریقات
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار