کد خبر: 971628
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
صرف 50 درصد اعتبارات تربیت بدنی برای مدارس ابتدایی
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از احداث 380 سالن ورزشی تا آخر سال در کشور خبر داد و گفت: 50 درصد اعتبارات تربیت بدنی را صرف مدارس ابتدایی می کنیم.

 مهرزاد حمیدی در اولین گردهمایی و هم اندیشی مشترک معاونان تربیت بدنی و سلامت و آموزش ابتدایی استان ها به میزبانی آذربایجان شرقی اظهار داشت: سنین 2 تا 6 سال مرحله تکوین شخصیت فرزندان است و سرمایه گذاری در این سنین برای پرورش همه بعدی، سرمایه گذاری برای آینده است.

وی بر لزوم استفاده از آموزش تلفیقی و آموزش از طریق بازی برای اثرگذاری بیشتر کارهای تربیت بدنی تاکید کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت:  پرورش همه ابعاد وجودی انسان ها راهگشای بسیاری از مشکلات بشریت در جهان امروزی است.

حمیدی تاکید کرد: در ورزش کشور نگاه سیستمی وجود ندارد و ما باید در بخش های مختلف ورزشی رقابت را کنار بگذاریم و به همکاری در جهت اعتلای ورزش کشور روی بیاوریم.

معاون وزیر از احداث 380 سالن ورزشی تا آخر سال در کشور خبر داد و گفت: 50 درصد اعتبارات تربیت بدنی را صرف مدارس ابتدایی می کنیم.

وی حذف آزمون از مدارس ابتدایی را یکی از اقدامات تحسین برانگیز معاونت ابتدایی دانست و افزود: سنین 2 تا 6 سال مرحله تکوین شخصیت فرزندان است و سرمایه گذاری در این سنین، سرمایه گذاری برای آینده است.

حمیدی بیان کرد: ساختارها باعث شده نگاه سیستمی حذف شود در حالی که پرورش دانش آموزان در گرو تقویت نگاه سیستمی است و در همین راستا پرورش همه بعدی راه گشای بسیاری از مشکلات جامعه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها