کد خبر: 969916
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
مسابقات مینى گلف "جام ایثار" همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد
مسابقات مینى گلف جام ایثار با حضور جمعى از خانواده شهداى جنگ تحمیلى و مدافع حرم جانبازان، ایثارگران در باشگاه مینى گلف مینیاتور پارک ملت توسط فدراسیون گلف برگزار شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج در حاشیه این مراسم در گفت وگو با " جوان آنلاین" گفت: ابتدا آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم. این حرکت خیلی خوبی بود که فدراسیون گلف با افتتاح باشگاه مینی گلف مینیاتوری پارک ملت با دعوت از جانبازان و خانواده شهدا و مدافع حرم در جهت توسعه بخش همگانی برگزار کرد. به نظر می‌رسد خیلی از فدراسیون‌های دیگر هم می‌توانند با توجه به ساختار ورزشی که دارند این فضا را در پارک‌ها و مراکز فرهنگی ورزشی ایجاد کنند تا گرایش مردم به رشته‌های ورزشی بیش از پیش شود تا از لحاظ بحث سلامت اقدام خوبی صورت گیرد.
 
سردار یزدانی: باید به هر بهانه‌ای ایثارگری و جانفشانی شهدا را فراموش نکنیم
وی افزود: برنامه فدراسیون گلف با برگزاری جامی به عنوان"جام ایثار" جای تقدیر دارد چرا که در آغاز هفته دفاع مقدس هستیم که همان طور که شاهد بودیم از خانواده شهدا و ایثارگران و خانواده مدافع حرم برگزار شد بسیار ارزنده بود و این مسابقات هر چند نمادین برگزار شد، اما قطعا بسیار تاثیر گزار خواهد بود وامیدوارم سایر فدراسیون‌ها هم در این راه پیش قدم شوند و این گونه مسابقات و برگزاری جام‌ها ادامه داشته باشد.
رئیس سازمان ورزش بسیج در حاشیه مراسم جام ایثار گفت: ما باید به هر بهانه‌ای ایثارگری و شجاعت و جانفشانی شهدا را فراموش نکنیم ما نباید دلاوری‌های جانبازان که سالهاست با معلولیت جسمانی مواجه شده اند را فراموش کنیم. آن‌ها امروز با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنند. به شخصه از مسئولین فدراسیون گلف تشکر می‌کنم که با این حرکت بخشی از ایثاگری‌های این عزیزان یادآوری می کنند.
یزدانی با اشاره به آغاز هفته‌های مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی اظهار داشت: در آغاز هفته دفاع مقدس هستیم و امروز بیشتر فدراسیون‌های ورزشی با تعاملی که داریم خواهان برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه بسیج در هفته دفاع مقدس هستند. به غیر از فدراسیون‌ها، سازمان ورزش شهرداری، سپاه، ورزش دانشگاهها، ناجا و ارتش و آموزش و پرورش با برنامه ریزی‌های خوبی که داشتیم سعی داریم تا انشاله در هفته دفاع مقدس مسابقات ورزشی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم. مسابقات شامل این هفته شامل چند دسته می‌شود، از مسابقات حرفه‌ای گرفته تا مسابقات بومی محلی و مسابقات خانوادگی و صعود به ارتفاعات که باعث شور و نشاط می‌شود و این موضوع یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری در بحث ورزش خانوادگی و شور و نشاط در میان خانوداده است که سعی داریم با برنامه ریز کاملی کرده ایم انشاله در این هفته مسابقات بسیار خوبی را برگزار کنیم. هدف اصلی ما در واقع بحث سلامت خانواده‌ است که می‌تواند تاثیر زیادی از طریق ورزش در جامعه داشته باشد و امیدواریم دراین راه موفق شویم.
 
سردار یزدانی: باید به هر بهانه‌ای ایثارگری و جانفشانی شهدا را فراموش نکنیم
رئیس فدراسیون گلف: متخریم که میزبان فرماندهان دیرو و امروز هستیم
در ابتدای مراسم افتتاحیه دکترحمید عزیزی رییس فدراسیون گلف درباره رقابت‌های مینی‌گلف جام ایثار گفت: مفتخر هستیم که میزبان ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معزز شاهد دفاع مقدس و مدافعبن حرم هستیم. فرماندهان دیروز و امروز که رشادت‌هایشان از گذشته تا امروز همواره رهنمون ما در شئونات مختلف زندگی ما بوده است.

می‌افزود: ایثارگری آسان نیست. گذشت و رشادت آسان نیست. چه سختی‌هایی که ایثارگران کشورمان متحمل شدند و چه گذشت‌هایی که آن‌ها انجام دادند و ما موظف هستیم به همه ایثارگران ادای احترام کنیم. افتخار داریم میزبان این عزیزان باشیم و این میزبانی، افتخاری بزرگ و ارزشمند برای جامعه گلف است.

***
در این مراسم به جمعى از جانبازان و ایثارگران مدال ایثار از سوى رییس فدراسیون گلف اهدا شد. همچنین از تمبر مینى گلف ایثار نیز پدرشهید مرادى شهید مدافع حرم و خواهر شهیدهادى رونمایی شد. در حاشیه این رقابت‌ها نمایشگاه عکس منویات رهبر معزم انقلاب در حوزه ایثار برپا و سرود ملى ایران توسط گروه رزم نوازان ارتش اجرا شد. در پایان جمعى از جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا به مسابقه مینى گلف پرداختند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار