کد خبر: 969826
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
معاون وزیر کار با اشاره به سه تصمیم گرفته شده برای ساماندهی وضعیت کارگران شرکت هپکو، درباره مطالبه کارگران مبنی بر واگذاری سهام این شرکت گفت: سهام هپکو قرار است به صورت عمده واگذار شود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: حاتم شاکرمی در گفتگو با «مهر»، درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای ساماندهی وضعیت کارخانه هپکوی اراک و کارگران این کارخانه که حقوق معوق دارند، گفت: اخیراً ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یک جلسه فوق‌العاده داشت که با حضور وزیر صنعت، استاندار مرکزی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای ستاد ملی تشکیل شد و سه تصمیم بسیار خوب برای ساماندهی این شرکت گرفته شد. معاون امور روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تغییر مدیریتی فقط یکی از تصمیمات اصلی ما در خصوص این شرکت بود که باید انجام می‌شد و این موضوع از خواسته‌های کارگران نیز بود. بنابراین با توجه به مطالبه کارگران از یک سو و درخواست مسئولان ملی و استانی از سوی دیگر ضرورت برای تغییر مدیر این شرکت احساس شد تا یک مدیر توانمند و آشنا به صنعت و ظرفیت‌های هپکو انتخاب شود. شاکرمی، تأمین نقدینگی به میزان ۵۰ میلیارد تومان توسط بانک ملی را تصمیم اتخاذ شده در حوزه ساماندهی شرکت هپکو عنوان کرد و گفت: در این خصوص مدیرعامل بانک ملی هم در جلسه حضور داشت و مقرر شد ۵۰ میلیارد تومان از محل منابع این بانک برای تأمین سرمایه درگردش و پرداخت مطالبات کارگران اختصاص یابد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه شرط تحقق واگذاری سهام و همچنین تأمین نقدینگی مورد نیاز بنگاه، استقرار و تعیین تیم مدیریتی توانمند است، گفت: از کارگران این شرکت انتظار داریم سعه‌صدر داشته باشند و به آن‌ها این نوید را می‌دهیم که در اسرع وقت مشکلات هپکو هم برطرف شود. بنابراین برخورد‌های هیجانی و احساسی فقط مشکلات را افزایش می‌دهد و کمکی به حل مشکل نمی‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار