کد خبر: 969805
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند کلاهبرداری که اقدام به واردات خودرو‌های گرانقیمت خارجی و فروش آن‌ها با پلاک جعلی کرده‌بودند، خبر داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، سردار عباسعلی محمدیان گفت: مأمور گشت اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس‌آگاهی کرج در حال مأموریت در سطح شهر کرج به یک خودروی خارجی گرانقیمت با پلاک گذر موقت مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کرد.

سردار محمدیان افزود: پس از استعلام مدارک خودرو محرز شد که خودرو فاقد مجوز بوده و با پلاک جعلی گذر موقت اقدام به تردد در مناطق شهری می‌کند. کارآگاهان در بررسی‌های تکمیلی متوجه شدند که مالک خودرو از جعلی بودن پلاک خبر ندارد و خودرو را از فرد دیگری با مجوز گذر موقت خریداری کرده و قرار شده که در سه‌ماه آینده برای خودرو پلاک ملی تهیه کند. کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از اعضای باند فروش خودرو‌های فاقد مجوز در تهران شدند که با هماهنگی مقام قضایی وی دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

سردار محمدیان گفت: متهم به واردات ۱۷ خودروی گرانقیمت خارجی با همدستی دونفر از اعضای اصلی باند به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد تومان و فروش آن به متقاضیان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تاکنون سه‌نفر از سرشاخه‌های اصلی این باند دستگیر شده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای مرتبط با این باند ادامه‌دارد، اظهار کرد: اعضای این باندکلاهبرداری، خودرو‌هایی را که به نام افراد در کشور‌های خارجی خریداری کرده، وارد کشور می‌کردند و پس از اتمام مهلت قانونی مربوط به خودرو‌های گذر موقت، اقدام به جعل پلاک خودرو‌ها کرده و آن‌ها را در داخل کشور به فروش می‌رساندند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
United Kingdom
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
اگر تمام خودرو های مانده در گمرک ترخیص شود دیگر این مشکلات پیش نمیاید چرا وزیر صمت کاری نمیکند
خودرو های مردم در گمرک مانده و انها منتظر چی هستند شما روزنامه ها چرا گزارش تهیه نمیکنید چرا حق مردم را از وزارت صمت و گمرکات نمیگیرید ایا هنوز بحث امضا خاص مطرح است ؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار