کد خبر: 969802
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
تحقیقات درباره مرگ دلخراش هوادار خردسال فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران با بازداشت دومین متهم پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، عماد هوادار شش‌ساله فوتبال که از طرفداران تیم استقلال تهران بود عصر روز دوشنبه بیستم و ششم شهریور از دکه اجاره‌ای پدرش در استادیوم آزادی برای تماشای بازی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان راهی سکو‌های تماشاچیان شد. عماد پس از پایان بازی ساعت ۸:۴۵ شب هنگام برگشت به دکه پدرش پس از عبور از گیت بر اثر تماس صورتش با میله‌آهنی داربست کنار گیت دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد. اولین کسی که باجسد بی‌جان ایستاده عماد دقایقی پس از حادثه روبه‌رو شد پدر عماد بود که خیال می‌کرد پسرش در حال بازی است، اما وقتی به کنارش رفت تازه متوجه شد که برق پسر بچه‌اش را خشک کرده است.

پس از این حادثه قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه کارآگاهان اداره‌دهم در محل حاضر شدند. نخستین بررسی‌ها نشان داد یکی از میله‌های داربست در نزدیکی پایه چراغ روشنایی که اتصال برق داشته نصب شده و همین موضوع باعث برق گرفتگی عماد شده است. بنابراین بازپرس جنایی در همان ابتدای تحقیقات مدیر عامل شرکت پیمانکار متولی تأسیسات برق استادیوم را بازداشت کرد. سپس همزمان با ادامه تحقیقات یک کارشناس برق و یک کارشناس ایمنی کار به دستور بازپرس پرونده بررسی‌های خود را در محل حادثه برای مشخص شدن میزان تقصیر و علت اصلی حادثه آغاز کردند و کارشناسان در پایان اعلام کردند عملکرد نصاب و پیمانکار آنجا فاقد اصول حرفه‌ای کاری بوده است. همچنین کارشناسان علت حادثه را پوسیدگی سیم‌های چراغ روشنایی در نزدیکی داربست‌ها اعلام کردند. بدین ترتیب با اعلام نظریه کارشناسان بازپرس پرونده نصاب داربست‌ها را نیز بازداشت کرد و دو متهم را به اتهام تسبیب در قتل شبه عمد برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

از خون پسرم نمی‌گذرم
پدر عماد که این روز‌ها حال روز خوبی ندارد با گلایه از مسئولان ورزشی به خبرنگار ما گفت: عماد عاشق فوتبال و طرفدار تیم استقلال بود. دو سالی بود که او را به ورزشگاه می‌بردم. از آنجایی که دکه‌ای در ورزشگاه آزادی اجاره کرده‌ام عماد در بیشتر بازی‌ها به استادیوم می‌آمد و به تماشای فوتبال می‌نشست.

شب حادثه در حال کار بودم که دیدم عماد به داربست‌ها چسبیده است. خیال کردم او بازی می‌کند، اما هر چقدر صدایش زدم جواب نداد. وقتی به نزدیکش رفتم تازه متوجه شدم برق پسرم را خشک کرده است به طوریکه چشم سمت راستش از حدقه بیرون زده بود. لحظه سختی بود، پسرم مقابل چشمانم پر پر شد به همین خاطر به خودم قول دادم از خون پسر نگذرم.

وی در ادامه گفت: من از محمدحسن انصاری‌فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و حسین خبیری تشکر کنم که در مراسم خاکسپاری و شام غریبان عماد شرکت کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم، اما از ورزشکاران و مسئولان دیگر گلایه دارم، چون تنها فرزندم که شیره جانم بود به خاطر سهل انگاری مسئولان ورزشی از دست دادم، اما پس از حادثه هیچ یک از ورزشکاران و مسئولان تسلیت نگفتند و حتی یک شاخه گل هم برای ما نفرستادند. پدر عماد در پایان گفت: الان دو روز است همسرم حال و روز خوشی ندارد و به خاطر این حادثه دو روز است در راه بیمارستان هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار