کد خبر: 969782
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی سابق تیم ملی امید
در آستانه مسابقات کشتی قهرمانی جهان، جمشید خیرآبادی رئیس هیات کشتی کرمانشاه و سرمربی سابق کشتی امید با انتشار یک بیانیه رسما استعفای خود را از سرمربیگری تیم امید اعلام کرد. هر چند این خبر در وهله اول تصور می‌شود که در پشت پرده جریاناتی را دارد، اما سرمربی سابق تیم ملی امید معتقد است که این تصمیم مربوط به امروز نیست و مربوط به دو هفته پیش است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: جمشید خیرآبادی سرمربی سابق تیم ملی امید و رئیس هیات کشتی کرمانشاه در گفت وگو با " جوان آنلاین" گفت: استعفای من نمی‌دانم چرا امروز رسانه‌ای شده است. کشتی مدت هاست که با حواشی زیادی روبرو است و و عملا خبری از برگزاری اردوی امید‌ها نبود. من استعفای خود را ۱۲ شهریور با ارسال نامه‌ای رسما به فدراسیون اعلام کردم چرا که برای حضور در کردستان و خدمت به کشتی این منطقه اولویت داشت و نمی‌توانستم هر دو مسئولیت را با هم داشته باشم. با این وجود فدراسیون هیچ پاسخی به نامه من نداد اگرچه من دیگر در اردو‌ها حاضر نمی‌شدم.
خیرآبادی: سوریان اصرار کرد بین سرمربی امید و رئیس هیات کرمانشاه یکی را انتخاب کنم

وی افزود: روز گذشته نایب رئیس فدراسیون با من تماس گرفتن و خواستند که بین رئیس هیات و سرمربی تیم ملی یکی را انتخاب کنم که من خدمت به استانم را انتخاب کردم. سوریان اصرار داشتند که باید سریع تصمیم خود را اعلام کنم.
سرمربی سابق تیم ملی امید در پاسخ به این پرسش که چرا هیات کردستان را به مربیگری تیم امید ترجیح داده، افزود: من به کردستان احساس دین می‌کنم و برایم اولویت کشتی این منطقه است. من احساس کردم که در این منطقه مفیدتر هستم و بیشتر می‌توانم خدمت کنم در حالیکه در تیم امید جای خالی من به چشم نخواهد آمد و مربیان شلیسته دیگری وجود دارند که بتوانند در آن پست منشا خدمت باشند. بنده با توجه به عرقی که به کردستان دارم درخواست فدراسیون را درخصوص سرمربیگری تیم ملی رد کردم. هیچ چیز از خدمت کردن به کشتی این دیار برایم مهمتر نیست.
خیرآبادی افزود: نمی‌دانم چرا عنوان دو شغله را مطرح کردند در حالی که من از هیچکدام ریالی حقوق نمی‌گیرم. در کشتی کرمانشاه تلاش زیادی انجام داده ام. روزی که به اینجا آمدم، یک میله بارفیکس وجود نداشت، اما من ۶۰۰ میلیون تا به امروز برای کشتی کرمانشاه هزینه کرده ام امکانات آورده ام که از همه آن‌ها مستند است.
وی درباره نتایج تیم ملی گفت: کسب عنوان چهارمی با توجه به این که در دوره قبل یازهم شده بودیم خوب است، اما ما در این دوره فقط سه سهمیه را کسب کردیم. ما در المپیک قبلی دو مدال برنز کسب کردیم که الان آن دو کشتی گیر هم در تیم ملی حضور ندارند. به واقع در المپیک ۲۰۲۰ کار سختی پیش روی کشتی ایران است و آن موقع عیار تیم ملی مشخص خواهد شد.
خیرآبادی درباره انتاخب مربی جدید اظهار داشت: من خودم حمید باوفا و علیزاده را با توجه به انکه از شاگردانم بودند و مدتی در تیم ملی بعنوان مربی همراهم بودند به فدراسیون معرفی کردم. چند پیشنهاد برای مربیگری لیگ دارم، اما برایاینکه هیچ شبه‌های بوجود نیاید هیچکدام را قبول نخواهم کرد. اما به عنوان مدیر فنی تمامی تیم‌های کشتی ناشنوایان در خدمت کشتی خواهم بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سالار ا.....ویسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
سلام اقای جمشید خیرابادی درماه اینده یکی پیش شما می آید در 22گولان و ارزویش قهرمان سیزده مدال طلای المپیک به بالا و الکساندر افسانه ای دوم مطمئن باشید خوشبختتون می‌کنه اسمش سالار واگه خواستید بدونید کیه هدفو ازش بپرسید
بختیار لحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
0
نویسنده مطلب فوق آنقدر با سرمربی بزرگ کشتی ایران جناب جمشید خیرآبادی آنقدر آشناست که نمی داند ایشان سنندجی است و رئیس هیات کشتی کردستان است و نه استان کرمانشاه !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار