کد خبر: 969721
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
یک نفر از هم اکنون برای عذر خواهی آماده باشد
تیم امید بازهم وجه المصالحه شد. رفت در تقسیم اراضی یا تقسیم بندی‌های پشت پرده قرمز و آبی.
سیدرضا فیض آبادی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: فدراسیون فوتبال کاری ندارد که تیم امید به کجا می‌رود و یا نمی‌رود. برای فدراسیون فوتبال این مهم است که سکو‌های آبی هم به اندازه سکو‌های قرمز راضی باشند.

دوستان تحمل چندتا بوقی که از روی سکو‌ها بدجور نواخته می‌شود را ندارند.

برای همین آمدند تیم ملی امید یعنی امید آینده فوتبال ایران را دادند دست یک مهره به اصطلاح محبوب آبی.

فرهاد مجیدی کجا مربگیری کرده که امید فوتبال را به او سپردید؟

جایگاه و شخصیت فرهاد مجیدی به عنوان یک فوتبالیست درجه اول ملی و باشگاهی سرجای خود و از این نظر او قابل احترام است.

اما آیا واقعا تیم ملی امید با این جوان بی تجربه در امر مربیگری می‌تواند آرزوی ۴۰ ساله فوتبال ایران را برآورده کند؟

مجیدی که در بعد فنی هنوز چیزی از او ندیده ایم و در همان ۴ بازی آخر فصل که مربی استقلال هم بود چیزی از او ندیدیم در بحث روابط اجتماعی و نحوه برخورد با مربیان و بازیکنان و خبرنگاران و دیگران نیز خیلی مشکل دارد.

او همواره در مقام تهاجم نسبت به دیگران است و در یکی دو نوبت که عادل فردوسی پور اورا به نود دعوت کرد نتوانست رابطه خوبی حتی با هواداران دو آتشه آبی برقرار کند.

خیلی اهمیت دارد این موضوعی که می‌گوییم و اگر یک مربی نتواند با مردم و اطرافیان خود رابطه برقرار کند چطور می‌تواند کار بزرگی مثل جمع و جور کردن تیم ملی امید را به سرانجام برساند.

هرچند نباید زود قضاوت کرد، اما از هم اکنون نتیجه تیم امید قابل پیش بینی است و یکی باید خودش را برای عذر خواهی از مردم آماده کند!

شک نداریم که شانس امید برای المپیک ده درصد هم نیست مگر آنکه اتفاق خارق العاده‌ای رخ بدهد، اما در فوتبال باید توان و تاکتیک و روابط خوب و نظنم و انضباط و درایت و هوش مربیگری و همه این‌ها را داشت بعد با دارا بودن این شرایط است که اتفاقات هم در کنارهمه آن‌ها به کمک طرف می‌آید.

وقتی تیم امید تقریبا هیچکدام از این فاکتور‌ها را ندارد و هنوز هم در آستانه انتخابی المپیک ترکیب ۲۵ نفرهع را کادر فنی بدست نیاورده چطور می‌توانیم با بزرگان و صاحب نامان آسیا مصاف پیروزمندانه بدهیم.

امید نمازی که به گفته کی روش نقش تدارکات تیم ملی را داشت اکنون تئوریسین اول تیم امید است و قرار است او خلا بزرگی که مجیدی در بعد فنی دارد را پر کند کدام تیم را رهبری کرده که حالا به او امید داشته باشیم.

باور کنید بد بین نیستیم و نمی‌خواهیم منفی بافی کنیم، ولی یک نفر از هم اکنون برای عذرخواهی آماده باشد.

بعد از حذف تیم امید نیز هم فرهاد مجیدی هم با یک کارنامه سرمربیگری تیم ملی امید دنبال کار خود می‌رود و دوباره باید در انتظار ۴ سال بعد بنشینیم در حالیکه تعدادی بازیکن الان داریم که می‌توانند در تیم امید سرآمد آسیا باشند، ولی فقط مهره‌های خوبی داریم و یک نفر نیست که این مهره‌ها را به هم وصل کند و از آن‌ها یک ترکیب کوبنده و سازنده و برنده بسازد تا آسیا به احترامش خبر دار بایستد، ولی این توان را در بنیه کادر فنی تیم امید نمی‌بینیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار