کد خبر: 969698
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تربیت دانشجویانی برای ارائه بهترین خدمت به مردم هدف اصلی این دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، وحید یوسفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در مراسم تکریم از بازنشستگان علوم پزشکی استان کردستان که در سالن ابن‌سینا دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تکریم و قدردانی بازنشستگان این ارگان را رسالت اصلی خود می‌داند چراکه پیشکسوتان ما، شایان تقدیر هستند.

وی خطاب به بازنشستگان حوزه سلامت تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در قبال بازنشستگان این حوزه و کم و کاستی‌های موجود احساس شرمندگی می‌کنیم اما هرآنچه که در توانمان باشد از این قشر زحمتکش دریغ نخواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در قبال پاسداشت خدمات شایسته بازنشستگان در حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی در حد توان خود نیازهای آنان را مرتفع می‌کنیم.

یوسفی‌نژاد با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در زمینه پرورش و تربیت دانشجوی پزشکی خودکفا است، عنوان کرد: پزشکان بازنشسته و پیشکسوتان حوزه علوم پزشکی زمانی که استان ما با کمبود پزشک و نیروی متخصص همراه بود، با تلاش شبانه‌روزی خود یار و یاور مردم شریف و نجیب استان بودند. 

وی با اشاره به جذب 20 دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: با افزایش رشته‌های تحصیلی و کیفیت تدریس در این دانشگاه، این هدف را دنبال خواهیم کرد که دانشجویانی تربیت کنیم که بتوانند بهترین خدمت را به مردم ارائه بدهند.

یوسفی‌نژاد در پایان سخنانش از افزایش بیش از یک هزار تخت در بیمارستان‌های کردستان، تعداد ۱۰۰  تخت ویژه و همچنین خدمات اورژانس هوایی در سراسر استان خبر داد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر