کد خبر: 969682
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
مدیرعامل بنیاد احسان گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر به فرزندان مدافعان حرم هدیه می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره ارسال لوازم‌التحریر به مناطق محروم کشور اظهار داشت: امسال ۲۵۰ هزار بسته کامل لوازم‌التحریر ایرانی ـ اسلامی که از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است، به مناطق محروم ارسال می‌شود. وی بیان داشت: این لوازم‌التحریر از ۱۰۰ تولیدکننده داخلی خریداری شده و ۲۱۰ شغل جدید را ایجاد کرده است.

مدنی گفت:‌ما به دنبال آن هستیم با مشارکت مردم تعداد بسته‌های لوازم‌التحریر به ۵۰۰ هزارتا برسد و این اقدام از اول مرداد تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد. وی بیان داشت: بیش از ۵ هزار جهادگر در پنج استان کشور از جمله تهران، خراسان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نسبت به جمع‌آوری لوازم التحریر ایرانی اقدام می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به اینکه این بسته‌های لوازم‌التحریر برای مناطق محروم کل کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه دنیای احسان ثبت‌نام و در جمع‌آوری و توزیع بسته‌ها مشارکت کنند و تنها لازم است، قید شود که این لوازم‌التحریر در کجا توزیع می‌شود. مدنی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات این است، باید کد ملی دانش‌آموزی که لوازم‌التحریر دریافت کرده است را برای ما ارسال کنند. وی بیان داشت: از سوی رهبر معظم انقلاب نیز ۴ هزار پک لوازم‌التحریر به فرزندان شهدای مدافعان حرم هدیه می‌شود.

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: مردم نیز می‌توانند از طریق سامانه #۱۵*۳۰۴۰* کمک‌های لازم را برای تأمین لوازم‌التحریر داشته باشند. مدنی گفت:مردم همچنین می‌توانند با مراجعه به ادارات پست نیز به صورت رایگان کمک‌های خود را به مشق احسان اهدا کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار